View Single Post
  #68  
Παλιό 24-06-2009, 00:46
Ionlab Ο/Η Ionlab βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R-1150GS
Μηνύματα: 198
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ BMW

Αγαπητοί φίλοι
Γενικά περι εγγυήσεων επικρατεί χάος. Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι αν ένα εξάρτημα αντικατασταθεί η εγγύηση που το καλύπτει ΔΕΝ είναι η αρχική αλλά ανανεώνεται. Κάτι το οποίο ΟΛΕΣ οι εταιρίες το κάνουν γαργάρα μέχρι να τους θέσεις το ερώτημα γραπτώς αφού τους έχεις κοινοποιήσει όλη την ισχύουσα νομοθεσία.
Αντίστοιχα συμβαίνουν και με τις επιστροφές...σε ελάχιστα καταστήματα σας επιστρέφουν χρήματα ώς ώφειλαν.
Αυτό σημαίνει ότι αν κάτι χαλάει "τακτικά" και είσαι από τους τυχερούς που χαλάει σε λιγότερο από 2 χρόνια θα πρέπει πάντα να αντικαθίσταται ΔΩΡΕΑΝ. ΤΙ γίνεται αν ΔΕΝ είσαι από τους τυχερούς;

Όσον αφορα τους χαρακτηρισμούς απο την γιαγιά αρκούδα να πω πως είναι ατυχείς, όπως αντίστοιχα ατυχείς ήταν και οι χαρακτηρισμοί του Δημήτρη όταν αναφερόταν σε ΤΥΧΟΝ προβλήματα κτλ..αλλά δεν έχει νόημα να επεκταθώ.

Όσον αφορά τον λόγο για τον οποίο καβαλάει την μηχανή να σημειώσω πως σύμφωνα με την BMW αν κατάλαβα καλά η μηχανή είναι εντάξει και εγγυάται το "αξιόπλοό" της από την στιγμή που βγαίνει από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Επομένως αν και στην θέση του ΔΕΝ θα την οδηγούσα έχει κάθε δίκιο να την καβαλάει.

Οσον αφορά τα BMW γενικώς αλλά και όλα τα μηχανάκια ανεξαιρέτως ΝΑΙ είναι κίνδυνος. Γιατί πως αλλιώς να χαρακτηρίσεις ένα πρόβλημα το οποίο χτυπάει όλα τα BMW με άξονα...ο οποίος υποτίθεται το 2004 ΔΕΝ θα απαιτούσε συντήρηση ΠΟΤΕ (πράγμα το οποίο η ίδια η εταιρία αναιρεσε σχετικά πρόσφατα) και για το οποίο ΔΕΝ υπάρχει προγραμματισμένη αλλαγή ανταλλακτικού μετά από Χ χλμ.
Όπως γνωρίζετε υπάρχουν πολλές θεωρίες σχετικά με το ΓΙΑΤΙ χαλάει. Μια απο αυτές έχει να κάνει με πρόβλημα εκ κατασκευής.
Σε κάθε περίπτωση αν αγόραζα ενα νέο μηχανάκι και μετά από 2-3 ακόμα και 5Κ χλμ παρουσίαζε πρόβλημα γιατί να το λουστώ για πάντα. Ας το λουστεί η BMW που το έφτιαξε και πέρασε τον "ποιοτικό" έλεγχο. Γιατί ουσιαστικά και αυτό μια λογιστική πράξη είναι.
Πόσο κοστίζει η έρευνα για το πως χαλάει + η αλλαγή γραμμής παραγωγής + .. = Α
Πόσο μου κοστίζει η αλλαγή στην εγγύηση στα μηχανάκια που περιμένω να χαλάσουν σε λιγότερο από 2 χρόνια + τυχόν αποζημιώσεις + ...κτλ= Β

Α>Β => Αστο όπως είναι.

Για να μην επεκταθούμε σε θέματα διάρκειας ζωής (θέματα που προέρχονται κυρίως από την αυτοκινητοβιομηχανία). Π.χ. πώς γίνεται να χαλάσουν ταυτόχρονα σημαντικά τμήματα του αυτοκινήτου ώστε η επισκευή να είναι ασύμφορη και να προτιμήσει ο καταναλωτής αντικατάσταση;

Δεν τρέφω αυταπάτες για το BMW που οδηγώ...Το προηγούμενο άδειασε όλα τα λάδια του διαφορικού στον τροχό σε παρατεταμένη στροφή με 150χλμ/ώρα. Αν ήταν καινούρια θα είχα πάει στα κεντρικά στο Μόναχο και θα απαιτούσα να μου δώσουν άλλη. Επομένως εν δυνάμει ΝΑΙ ΟΛΑ τα BMW είναι κίνδυνος.
Ο συγχωρεμένος Lentini (όσοι φτιάχνουν τα μηχανάκια μόνοι τους ξέρουν ποιος είναι) είχε ξεκινήσει μια καταγραφή με τα προβλήματα σε BMW. Με την υποστήριξή του κάποιος είχε καταφέρει την αντικατάσταση της μηχανής του ενώ μέχρι πριν αντιμετώπιζε την άρνηση από την BMW NA.

Το ερώτημα που γεννήθηκε σε μένα είναι το εξής: Τι να τους έδειξε άραγε και να άλλαξαν γνώμη;

Φιλικά Ίων (κατα κόσμον Γιώργος)
Reply With Quote