Ερωτησις :
Αν υπηρχε σχεδιαστικο λαθος η κατασκευαστικο η τελος παντων οτιδηποτε στην υλοποιηση του αξονα , δεν θα επρεπε οι <<καταστροφες>> να ηταν εκθετικα περισσοτερες. Τοσες χιλιαδες GS εχουν πουληθει ανα τον κοσμο , και πολλοι απο τους κατοχους τους , την οδηγουν στα ορια . (Δεν λεω οτι δεν παρουσιαζει προβληματα ο αξονας. Αυτο ειναι γνωστο και νομιζω καθε υποψηφιος αγοραστης το γνωριζει μιας και εχει παρει αρκετη δημοσιοτητα το θεμα παγκοσμιως) .
Καπου υπαρχουν αληθειες και καπου υπαρχουν ψεματα....


Σε καθε περιπτωση και με την συμφωνη γνωμη των διαχειριστων θα μπορουσε να δημιουργηθει νημα με μια καταγραφη των προβληματων που εχουν προκυψει στον καθενα μας . Θα ειχαμε μια μικρη εικονα εστω αλλα αρκετα αντιπροσωπευτικη για την ελληνικη πραγματικοτητα.....