View Single Post
  #3  
Παλιό 03-08-2011, 10:01
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αντιτριβικο Motorkote?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημέρα!!

έχει βάλει κανεις στο μοτορι του αυτο;Μιλάω ΜΟΝΟ για το συγκεκριμένο αντιτριβικο προιον....και όχι αλλα...με ενδιαφερει το συγκεκριμένο που ΔΕΝ πωλειτε στην Ελλαδα και δυστυχως εδω και λίγο καιρο...ΔΕΝ αποστελεται στην Ελλαδα....


ΑΝ λοιπον το εχει βάλει κανενας με ενδιαφερουν οι εντυπώσεις του έχω ενα r1200gs adventure του 2008 και λέω μπας και και το βάλωαν τελικα το πάρω απόφαση....θα βάλω και σε μοτερ,και σε κιβώτιο ταχυτήτων και στο τελικό του αξονα....θα πράξω σωστα;
Επίσης....με αυτα τα Αμερικανακια...δεν ξερεις τι νακανεις....και επειδη δεν το εχω με τις Μετατροπες απο Γαλλονια σε Λίτρα και Ουγγιες....εδω γραφει τα ποσοστα προσμιξης....μπορει καποιος Χριστιανος να μου πει ποσα ml βαζουμε αν λιτρο σε μοτερ-κιβωτιο και αξονακαι αν στις ποσοτητες που γραφει ...πχ...20ml ανα λιτρο λαδιου,,,,σημαινει οτι Πρώτα πρεπει να εχουμε αφοιρεσει τα 20ml ελλαιου απο το λιτρο

(σορρυ καποιες απο τις αποριες μπορει να φαινοτνατι χαζες....ΑΛΛΑ δεν εχω πιεί καφέ ακόμα)
Πρωτον, πωλειται και στην Ελλαδα!! Απλως, για λογους μαρκετινγκ μετονομαστηκε σε Super dynamic, εδω ����������� SUPERDYNAMIC

Αν θελεις ντε και καλα το produced and packed in USA θα το βρεις εδω http://www.trade-wind.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=54&Itemid=57&lang=el&vmcchk=1&Itemid=57
Το motorkote οπως και μερικα αλλα προσθετα δεν ειναι ενισχυτικο λαδιου, αλλα μεταλλου.
Οταν ερχεται σε επαφη με μεταλλα (στην θεωρεια) παει και φραζει τους πορους του μεταλλου και δημιουργει ενα ειδος φιλμ πιο λειο απο τα τειχωματα του κατασκευαστη για να μειωσει την τριβη, χρησιμοποιει το λαδι για να μεταφερθει παντου και μετα δεν απομακρυνεται ουτε με αλλαγη λαδιων.
Το οτι κανει τις επιφανειες πιο λειες ενδεχεται να αυξησει την καταναλωση λαδιου αφου παυει να υφισταται το αρχικο στρωσιμο του κινητηρα διοτι οι αορατες αυλακωσεις που δημιουργησαν τα ελατηρια πανω στον κυλινδρο και ταιριαξαν με αυτες των ελατηριων παυουν να υφιστανται στον κυλινδρο αλλα συνεχιζουν να υπαρχουν στα ελατηρια! Εκει, στα ελατηρια λογω διαστασεων τους δεν μπορει να ''κατσει'' το προσθετο αυτο! Ετσι το λαδι γλυστραει απο αυτα τα κενα και περναει στον θαλαμο καυσης!

Στην μηχανουργια και στα βαρια μηχανηματα ισως κανει δουλεια αλλα σε συγχρονους αλουμινενιους κινητηρες με εκ κατασκευης μειωμενες τριβες και με χρηση συγχρονων λαδιων οπως τα σημερινα νομιζω οτι δεν χρειαζεται!

Εδω ειανι ενα Ελληνικο τεστ σε βιντεο του συγκεκριμενου προιοντος
Reply With Quote