Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester
Σε τι αναφέρεσαι ακριβώς;;;; 
|
Το λοιπόν….
RealOEM.com � BMW K25 R 1200 GS 08 (0303,0313) Rear-axle-drive parts το No7 και 9 συνήθως λένε αντίο….κοντά στα 25.000χλμ και αυτό γίνεται αντιληπτό κοντά στα 30.000 με 40.000χλμ…..
Τα ρουλεμάν είναι κλειστού τύπου, και της πλάκας….και πρακτικά κρατάν όλο το βάρος του ματρακά....χωρίς να είναι τύπου heavy duty....σαν αυτά που φορούν όλος τυχαίος τα διαφορικά της HONDA.
Το 80% των R1200 έχουν αρπαγμένα ρουλεμάν…απλά δεν το έχουν πάρει είδηση ακόμα. Ο επιτρεπόμενος τζόγος είναι στα 1mm το πολύ.
Αν το ψάξετε λοιπόν….όλοι έχουμε τζόγο.
Τα σημεία 1, 2, 3 (μαζί και τα pressure bearing…στο σασμάν…) που αναφέρω πιο πάνω, είναι μικρές ωρολογιακές βόμβες. Επίσης μη συγκρίνεται τα 1100 και 1150 με τα 1200…..το μεγάλο πρόβλημα με τα 1200 είναι ότι έδωσαν άλογα χωρίς λόγο και δεν ανάπτυξαν καθόλου την προστασία του μοτέρ / μετάδοσης.
Το νέο 1200 είναι το απόλυτο φιάσκο….και σε περιφερικά (πχ η αντλία καυσίμου είναι η ίδια…και δεν προστατεύεται από κανένα φυσικό φαινόμενο) αλλά και σε μοτέρ….Για μένα, αφού ήθελαν παραπάνω δύναμη, θα έπρεπε να πάρουν αυτούσιο το μοτέρ του HP και όχι να κάνουν τραβεστί μηχανή.
Όλα αυτά είναι πάντα προσωπικές θέσεις, απόψεις και εμπειρίες καθαρά λόγω δουλειάς και ενασχόλησης. Δεν είναι αντιBMWδάκιας αλλά ούτε και κανένας ψυχωτικός….απλά η BMW περνά μια κρίση κλιμακτηρίου και έχει χάσει τον δρόμο της…..λογικά αν και θα το ήθελα….η επόμενη μοτό μετά από 3 BMW, δεν θα είναι BMW.