Παιδιά μπορεί πράγματι να έχουν κάνει λάθη (χλωμό!) και "οικονομικότερες παραλείψεις" (πιθανότερο) λόγω της αλλαγής (δυστυχώς) target group και όγκου παραγωγής. Δεν είναι ίσως το τανκ που ήταν. ΟΜΩΣ δεν είναι τόσο χάλια τα πράγματα με την έννοια ότι και με αυτά τα λάθη/στραβά/παραλείψεις έχουν ένα μηχάνημα που στατιστικά είναι σε ανεκτά πλαίσια ώστε 7 χρόνια που έχει παρουσιαστεί να είναι η βασίλισσα και η πλειοψηφία να είναι μια χαρά μαζί της για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Σίγουρα θα ήθελα κάτι ακόμα καλύτερο, να τη ρίχνεις στον τοίχο και να πέφτει ο τοίχος κλπ. αλλά είπαμε...
Θα πω και το άλλο, στους τυφλούς κυριαρχεί ο μονόφθαλος (αν και θεωρώ τραβηγμένο και η 1200GS να είναι ο μονόφθαλμος και οι υπόλοιποι τυφλοί - αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ).
Κάτι άλλο, είχα πει ότι περίμενα την υδρόψυκτη GS άνοιξη 2012. Αρχίζω να νομίζω ότι θα πάει ένα χρόνο πιο πίσω. Αυτά με βάση την (λίγη) εμπειρία μου στο πως κινείται η BMW πριν παρουσιάσει νέα μοντέλα κλπ.
Θα είμαι πιο σίγουρος τον Σεπτέμβρη.
Εγώ προσωπικά με την κρίση... δεν βιάζομαι.