
09-08-2011, 20:01
|
 |
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
|
|
Απάντηση: φορτιστης συντηρησης μπαταριας
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jimm
φορτιστης-συντηρητης einhell με τρανζιστορ-μετασχηματιστη,και οχι switching μαμα, και πεταμενα φραγκα.............οσο γιατο can bus δε το καταλαβα.φορτιζει κανεις την μηχανη αναμενη?
|
Μην τσαντίζεσαι ρε Μήτσο ... coolare ...   
Ας αρχίσουμε απ' το "α" ...
Στις μοτό μας, έχουμε ένα πριζάκι "μαμά", στον σκελετό, κάτω απ' την σέλα ...
Είναι πριζάκι "ειδικού μεγέθους" κ ΟΧΙ αναπτήρα αυτοκινήτου ...
Στη συνέχεια ... δεν την φορτίζουμε αναμμένη, ΑΛΛΑ για να κάνεις χρήση σ' αυτό το πριζάκι
και να μην χρειάζεται να βγάζεις την σέλα κ να συνδέεις την μπαταρία με κροκοδειλάκια,
πρέπει να έχεις τον φορτιστή "μαμά", ο οποίος αναγνωρίζει ΚΑΙ αναγνωρίζεται απ' το can bus ....
Στην περίπτωση που, αγοράσεις ανταπτοράκι για το πριζάκι (αναπτήρα ------> BMW) - για να συνδέσεις τον "χχχ" φορτιστή,
και απ' τα κροκοδειλάκια δώσεις ρεύμα στο ανταπτοράκι - που μπαίνει όπως είπαμε κατευθείαν στο εξωτερικό πριζάκι,
μετά από ένα λεπτό, το can bus δεν θ' αναγνωρίσει τον φορτιστή,
με αποτέλεσμα να ΚΟΨΕΙ την φόρτιση ...
Τα παραπάνω, διαπιστωμένα / δοκιμασμένα ΚΑΙ πληρωμένα απ' τον γράφοντα ... 
.
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
|