....πιστευω οτι η μοτοσυκλετα εχει πραγματικα πολλες πλευρες ...ο καθενας διαλεγει αυτο που του αρεσει και κανεις τις αναλογες επιλογες στον εξοπλισμο!...αλλος επιλεγει την αισθηση που σου δινει ενα τετοιο μηχανακι να συναντησεις αποκρυφες πλευρες της φυσης .... "ισιώνοντας" με τον ογκο του και τις απιστευτες αναρτησεις ,οποιοδηποτε χωματο/χαλικοδρομο ...και επιλεγει ενα τυπου ADV ....
...και αλλος την ασφαλτινη πλευρα ....και ψαχνει το πιο ασφαλτινο λαστιχο που θα του δωσει το ασφαλεστερο γριπ στη πισσα!...
.... η προτροπη σου για πιο road μοτοσυκλετα ειναι λιγο γενικη και προφανως εισαι επηρεασμένος απ την Ελληνικη πραγματικοτητα!...δεν υπαρχει δικυκλο πιο ιδανικο απο ενα 990 ή GS με ασφαλτινο λαστιχο ...για να οδηγησεις ανετα , με ασφαλεια , ξεκουραστα και προπαντως σβελτα , σε επαρχιακο ασφαλτινο ορεινο δικτυο ...
...ουτε RT ...ουτε Fireblade ..... ουτε F16 δεν μπορει να σου δωσει αυτη την αισθηση!
...εξαλου αν ζουσες καπου αλλου εκτος Ελλαδας ...θα εβλεπες οτι οφφ δεν υπαρχει και να ηθελες!...πουθενα δεν μπορεις να κοψεις σε καποιο χωματοδρομο...λοφακι...πλαγιτσα ...χαλικακι ...και να οδηγησεις εστω και 5 λεπτακια χωρις να στην πεσουν ΟΥΚαδες και σε τυλιξουν σε ζουρλομανδια ...γιατι υποστηριζεις οτι δεν ειδες την απαγορευτικη πινακιδα!
... ο καθενας οτι τον γεμιζει και οπως του αρεσει!
