View Single Post
  #4  
Παλιό 11-08-2011, 01:15
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Μου τη δίνει που ... πρωί πρωί, με ξύπνησε ο gemara

Διαβάζω τον τίτλο και λέω, ώρε γαμώτη μου τι έκανα πάλι;;;; Ποιο πρωί και που ήμουν;;;;

Αλλά επροκλήθην και θ' απαντήσω!

Το ελικόπτερο αυτό, δεν είναι της ΠΑ, αλλά του ΠΝ. Κανένα ελικόπτερο της ΠΑ, του ΣΞ ή του ΛΣ δεν έχει την δυνατότητα προσνήωσης σε Φρεγάτα τύπου ΜΕΚΟ που είναι αυτή, λόγω μη εκπαίδευσης των χειριστών. Για να προσνηώσει ένας χειριστής ως κυβερνήτης ένα ελικόπτερο σε Φρεγάτα, θέλει κανα 5άρι χρόνια εκπαίδευση και 500 με 600 ώρες πτήσης τουλάχιστον.

Είναι τύπου S-70B-6 της εταιρείας Sikorsky και το nickname του είναι "Aegean Hawk", κατά το αμερικάνικο "Sea Hawk". Το κόστος του, όσο 1,5 F-16, απ' τα καλά.

Ο κάθε χειριστής για να θεωρείται ετοιμοπόλεμος, όπως όλοι οι χειριστές αεροσκαφών, μαχητικών και μη, πρέπει να συντηρείται (προπονείται) σε αντικείμενα του τύπου του αεροσκάφους που χειρίζεται, είτε αυτά είναι βολές όπλων ή στο συγκεκριμένο, εκτέλεση προσνηώσεων που θα πρέπει να εκτελεί 60 κατ' ελάχιστον ανά 6μηνο.

Έτσι που τα έχουν κάνει με την "κρίση", τις περικοπές δαπανών κλπ, τα πλοία μας ΔΕΝ ταξιδεύουν πλέον και κατά συνέπεια οι χειριστές ΔΕΝ συντηρούνται όπως θα έπρεπε. Γι αυτό εκμεταλλευόμαστε έστω και τους μικρούς πλόες των Φρεγατών για να εκτελούν προσνηώσεις και απονηώσεις συνεχόμενες οι χειριστές, όπως και μάλλον θα γινόταν στην περίπτωση αυτή. Μπορεί κάποιος χειριστής να πήγαινε για αξιολόγηση και να εξεταζόταν, όχι μόνο σε απλές προσνηώσεις, αλλά σε προσνηώσεις με εικονικές βλάβες. Εν κατακλείδι, εάν ένας χειριστής οποιουδήποτε αεροσκάφους δεν επαναλαμβάνει τις ασκήσεις που πρέπει, αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες να σκοτωθεί σε μία λίγο περίπλοκη κατάσταση, λόγω μη εθισμού του με το αντικείμενο. Τόσο απλά. Γιατί αυτή είναι μια πολύ απλή περίπτωση για να προσνηωθεί ένα ελικόπτερο, όταν όμως πηγαίνει το κατασκότεινο βράδυ με οριακό καύσιμο, να πιάσει στο ελικοδρόμιο μιας Φρεγάτας που σκαμπανεβάζει 4-5 μέτρα πάνω κάτω στο Ικάριο και κουνιέται δεξιά κι αριστερά (Δεκέμβριος 96), θα πρέπει να του έχει φύγει η μαγκιά στην εκπαίδευση προηγουμένως και να είναι σίγουρος ότι το καταφέρνει...

Οι φωτογραφίες Νίκο με γέμισαν με ένα διάπλατο χαμόγελο, θυμίζοντάς μου τις ευχάριστες στιγμές που έχω ζήσει καμιά 30αριά χρόνια σε αυτά τα σιδερένια καραβάκια και πουλάκια! Ο κάγκουρας που πέτυχε ο paparazzi στο τέλος πάνω στο πενηντάχρονο BMW (αντέχουν τόσο αυτά;;; ), όλα τα λεφτά! Thanks!!!

Αφιέρωση στο φόρουμ,
Ο υιός gemara με τον μπαμπά στο βάθος να "δουλεύει" στις 31 Δεκεμβρίου 2002 στην ανατολική Μεσόγειο, έξω από το Λίβανο,



και ένα φασαριόζικο βίντεο, μέσα από το "γραφείο" μου κυνηγώντας το πλοίο που έτρεχε με 32 κόμβους...


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
.. και α####χι με σβηστες τις μηχανες !
Αυτό Γιαννάκη αν δεν ξέρεις να το κάνεις απέξω κι ανακατωτά, να το προσγειώνεις με σβηστές τις μηχανές δηλαδή, δεν σου δίνουν ελικόπτερο να πετάξεις ούτε γι αστείο.

Αλλιώς... ο καπνιστής σε περιμένει!!!
Reply With Quote