
11-08-2011, 02:36
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS
R 51/3
CB250RS
|
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos
ρε θα μας παλαβωσετε μερικοι? 
πατε να μας πεισετε οτι πρεπει να κανουν ολοι service στις μηχανες τους μονοι τους επειδη στο συνεργειο φτιαχνουν πολλες η επειδη ειναι πιτσιρικαδες οι μηχανικοι? 
και οι γιατροι κανουν πολλες μαλαkιες σε χειρουργικες επεμβασεις αλλα δεν πιανουμε να τις κανουμε μονοι μας στα παιδια μας και στους συγγενεις μας... 
και στο κατω κατω αν μου ρθει να βαλω χερι στη μηχανη μου θα λουστω και τις συνεπειες... 
|
Ποιος είπε Κώστα, ότι πρέπει όλοι οι ιδιοκτήτες να κάνουν ρύθμιση βαλβίδων ή άλλες εργασίες σέρβις ή επισκευές, μόνοι τους και να μην πηγαίνουν σε συνεργεία???
Όποιοι γνωρίζουν όμως γιατί να μην κάνουν? Το ζήτημα είναι ότι όταν δουλεύεις μόνος σου έχεις σταθερή ποιότητα. Δεν είναι κάτι που κάνεις καλύτερα ή χειρότερα από έναν μηχανικό , ή γνωρίζεις ή δεν γνωρίζεις , πως γίνεται μια εργασία. Εάν είναι κάποιος άσχετος και σε αλλαγή λαδιού … ζημιά μπορεί φτιάξει (π.χ. να διαλύσει το σπείρωμα της τάπας) !!!
Ο καθένας φτιάχνει ότι γνωρίζει,άλλος αλλάζει λάδια φίλτρα , αλλά του φαίνεται <δύσκολο και πολύπλοκο> να ρυθμίσει βαλβίδες. Άλλος ρυθμίζει βαλβίδες αλλά δεν τις αλλάζει (χρειάζεται λύσιμο κεφαλής) που για κάποιον άλλο είναι παιχνίδι. …
… εγώ που δεν ξέρω πως γίνεται μια εργασία και δεν την κάνω, πως <απαγορεύω> σε άλλον να την κάνει ?
Αυτό που είναι εντελώς άτοπο είναι να βγαίνει …διάγνωση για το αίτιο βλάβης και να κατηγορείται ο ιδιοκτήτης γιατί την συντηρούσε μόνος του.!!!
Εάν την πηγαίνει σε συνεργείο και χαλάσει, πάλι φταίει ο ίδιος γιατί την <γκάζωνε> πολύ…
Το περιστατικό του φίλου μου δεν έγινε σε συνεργείο επαρχίας αλλά στο πλέον γνωστό, στον Γέρακα. Ασχέτως αυτού ,εξακολουθεί να συντηρεί τις μοτό του εκεί (έχει μια 1150 adv, ενώ το κάψιμο είχε γίνει σε παλαιότερο 1100).
Τα λάθη μπορούν μα εμφανιστούν παντού , ανθρώπινα είναι.!
|