Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa
μαγκες....ΔΕΝ φταιει το esa.....απλα...σκιζετε και δακρυζει η τσιμουχα του βακτρου...μην τρελαθουμε...το esa...(ηλεκμτρο.ικο κομματι της αναρτησης) ΔΕΝ παθαινει τιποτα.... 
|
Έχει δίκιο ο Βασιλης! Δεν φταίει η ESA και δεν χαλάει εκείνη! Απλά είναι φιξ με το αμορτισέρ που σπάει η τσιμούχα και η μονη λύση είναι η αντικατάσταση!
Απλά αν τύχει σε μηχανή χωρίς ESA το μαλλί πάει κανά 500αρικο ενώ με ESA περνάει το 2000αρο!
Προσφατα προστεθηκε και η λύση της επισκευής του χαλασμενου αμορτισέρ εκτός BMW με πολυ χαμηλό κόστος!
Το ερώτημα όμως παραμένει:
γιατί να μπαίνουν σε μπελάδες οι κάτοχοι των gs με ESA εφόσον υπάρχει πρόβλημα διαπιστωμένη με παρτίδα ελαττωματικων Showa και δεν τα αλλάζει με τα wp όπως εφοδιάζει πολλά απο τα νέα μοντέλα του 2011;
Και εντάξει να το δεχτώ ότι θα μου το αλλάξει μέσα στην εγγύηση η με καλή θέληση.
Στις καλύτερες των περιπτώσεων αυτο έγινε σε διάστημα τουλάχιστον μιας εβδομάδας με 10 ημερών! Πρόσφατο παράδειγμα: ο Παναγιωτης (aeriko) ο οποίος έχασε το ταξίδι του!