Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab
Πιστεύω ότι το λάδι είναι το μοναδικό πράγμα στο οποίο δεν πρέπει να γίνεται οικονομία στην συχνότητα των αλλαγών, ιδιαίτερα στα BMW τα οποία δεινοπαθούν στην κίνηση λόγω αεροελαιόψυξης και απουσίας βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού. Δεν είναι απαραίτητο να είναι το ακριβότερο ειδικό λάδι φτάνει να αλλάζει συχνά αν η μηχανή κινείται σε πόλη.
Επιπλεόν η συχνή αλλαγή προφυλάσσει τους ξεχασιάρηδες από χαμηλές στάθμες λαδιού λόγω καύσης του.
Ευλαβική τήρηση της ποσότητας και συχνές αλλαγές είναι εγγύηση για ένα κινητήρα. Ούτως η άλλως προς το παρόν ο κινητήρας είναι το πιο αξιόπιστο κομμάτι της μοτοσυκλέτας μας. Αλλού εμφανίζονται τα προβλήματα...
|
Βεντιλατερ σε Cυγείο λαδιου δεν εχουν ουτε τα αγωνιστικά αλλα ουτε και τα CATEPRILAR!!!!! Μάλλον εννοείς το ψυγείο νερού στα υδρόψυκτα!!