View Single Post
  #26  
Παλιό 26-06-2009, 16:01
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Service 5000km........

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιστεύω ότι το λάδι είναι το μοναδικό πράγμα στο οποίο δεν πρέπει να γίνεται οικονομία στην συχνότητα των αλλαγών, ιδιαίτερα στα BMW τα οποία δεινοπαθούν στην κίνηση λόγω αεροελαιόψυξης και απουσίας βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού. Δεν είναι απαραίτητο να είναι το ακριβότερο ειδικό λάδι φτάνει να αλλάζει συχνά αν η μηχανή κινείται σε πόλη.
Επιπλεόν η συχνή αλλαγή προφυλάσσει τους ξεχασιάρηδες από χαμηλές στάθμες λαδιού λόγω καύσης του.
Ευλαβική τήρηση της ποσότητας και συχνές αλλαγές είναι εγγύηση για ένα κινητήρα. Ούτως η άλλως προς το παρόν ο κινητήρας είναι το πιο αξιόπιστο κομμάτι της μοτοσυκλέτας μας. Αλλού εμφανίζονται τα προβλήματα...
Βεντιλατερ σε Cυγείο λαδιου δεν εχουν ουτε τα αγωνιστικά αλλα ουτε και τα CATEPRILAR!!!!! Μάλλον εννοείς το ψυγείο νερού στα υδρόψυκτα!!
Reply With Quote