View Single Post
  #75  
Παλιό 27-06-2009, 16:38
Ionlab Ο/Η Ionlab βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R-1150GS
Μηνύματα: 198
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ BMW

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από RIDER Εμφάνιση μηνυμάτων
..με έκπληξη διαβάζω άλλα πράγματα σήμερα στην απάντησή σου.
Εσύ έγραφες για αεροπλάνα-εγγυήσεις-ανακλήσεις, και τώρα διαβάζω "έπιασες το αστειάκι μου"
Δεν καταλαβαίνω γιατί τα άλλαξες .........................
Πράγματι έτσι ξεκίνησα αλλά αποφάσισα ότι δεν έχει νόημα να καθήσω να εξηγήσω το τι έχει κάνει η BMW με το θέμα όλα αυτά τα χρόνια....
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις όμως έγραφα ότι όταν πέφτει ένα αεροπλάνο γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να βρουν το αίτιο και μετά αν διαπιστωθεί τεχνικό σφάλμα γίνεται διόρθωση σε όσα πετάνε...
Φυσικά και μια BMW δεν είναι αεροπλάνο αλλά το πρόβλημα θα μπορούσε τόσα χρόνια να έχει διορθωθεί.
Μάλιστα στο 1200 είχε και εγγύηση εφ όρου ζωής...ωραίο αστειάκι όπως αποδείχθηκε.

Ο λόγος που το άλλαξα είναι γιατί δεν είχα όρεξη να μπω σε έναν αέναο κύκλο μακροσκελών εξηγήσεων. Όποιος καταλαβε το ύφος των λεγόμενων μου κατάλαβε...Γιατί και σε μένα αδειασε τα λάδια το 850 σε μια παρατεταμένη δεξιά σε αυτοκινητόδρομο στην Σλοβενία δικάβαλος με την γυναίκα μου...Όχι απροειδοποίητα όμως...είχα καταλάβει ότι κάτι δεν πηγαινε καλά γιατί ένιωθα έναν κραδασμό (δεν έμοιαζε κάτι σοβαρό και ούτε μπορούσα να το προσδιορίσω στο πίσω μέρος)...όμως τότε δεν γνώριζα τίποτα για το συγκεκριμένο πρόβλημα την σοβαρότητά του και για τα BMW γενικότερα.
Δεν έπεσα...αλλά δεν θα ξαναδοκίμαζα την τύχη μου ξανά έτσι...

Αν εσύ θυμάσαι και κάτι επιπλεόν που είχα προσθέσει και το παρέλειψα παρακαλώ να με συμπληρώσεις έτσι για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις...
Reply With Quote