Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
Φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση.
Ακριβώς αυτό είναι το μπέρδεμα. Στο manual που και εσύ έχεις λέει: Οι ασφάλτινες διαδρομές χρειάζονται την μικρότερη προφόρτιση και συμβουλεύει να γυρίσει κανείς τα δοντάκια τέρμα δεξιά και έπειτα δύο κλίκ, έτσι ώστε να είναι μεγαλύτερο το μήκος του ελατηρίου και αντίστροφα βέβαια για το χώμα. Δηλαδή ακριβώς το ανάποδο απο αυτό που έχεις ρυθμίσει.
Επιπλέον αν έχω καταλάβει καλά από όσα έχω μελετήσει, η προφόρτιση του μπροστινού ελατηρίου δεν επηρεάζει την σκληρότητα γενικά αλλά το μήκος της διαδρομής που έχει διαθέσιμο το αμορτισέρ. Βοηθά καθόλου αυτό?
ΥΓ. Αναφέρομαι πάντα στο ελληνικό manual.
Last edited by romain; 19-08-2011 at 11:18.
|