Απάντηση: Ρύθμιση Ελατηρίου Μπροστά
Sorry, δεν ήθελα να σε μπερδέψω... αν και θα σε μπερδέψω ακόμη περισσότερο.
Καταρχάς θα συμφωνήσω μαζί σου πως το λογικό θα ήταν όπως δουλεύει και η πίσω ανάρτηση να δουλεύει και η μπροστά.
Δηλαδή περισσότερο σφίξιμο στο ελατήριο, το κονταίνει άρα δουλεύει καλύτερα σε άσφαλτο και υψηλές ταχύτητες.
Ελα όμως που διαφωνεί το Ελληνικό manual.
Επιπλέον αν παρατηρήσει κανείς πως συμπεριφέρεται η ESA στα νεότερα μοντέλα θα εκπλαγεί. Σε όλες τις ρυθμίσεις Normal Comfort Sport, αφήνει ανεπηρέαστη την μπροστινή ανάρτηση με το ελατήριο μακρύ... ενώ στις ρυθμίσεις για χωμάτινες διαδρομές το βλέπεις να μαζεύει και να κονταίνει.
Εξηγησέ το τώρα. Αν Βγάλεις άκρη πολύ θα χαρώ να το μάθω.
|