View Single Post
  #38  
Παλιό 24-08-2011, 12:09
ALX Ο/Η ALX βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Προεπιλογή Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012

Oι αλλαγές που βγάζουν μάτι είναι η μετατόπιση του άξονα στην αριστερή πλευρά (που μάλλον έχει να κάνει και με την αλλαγή πλέον του συμπλέκτη. Πιθανολογώ ότι ξεχνάμε πια τον ξηρό μονόδισκο και πάμε σε υγρό πολύδισκο)*

Η άλλη αλλαγή φυσικά είναι η μετατόπιση του τελικού της εξάτμισης στα δεξιά, κάτι πολύ φυσικό αφού πήγε αριστερά ο άξονας.

Μια τρίτη αλλαγή είναι οι ακτινικές δαγκάνες όπως φαίνεται.

Τώρα... κάποιες αλλαγές που δεν πολυφαίνονται.

Η πρώτη είναι ότι οι εξαγωγές των εξατμίσεων είναι από κάτω. Πράγμα που πιθανότατα σημαίνει, τέλος και το δεύτερο μπουζί. Οι εισαγωγές επίσης είναι πλέον ακριβώς πάνω από τις κεφαλές (κάθετες) πράγμα που μας δίνει να καταλάβουμε ότι μετακόμισε και το φιλτροκούτι και πήγε κάτω από το ρεζερβουάρ. Την θέση του πήρε η μπαταρία που μετακόμισε κι αυτή μπροστά από το πίσω αμορτισέρ. Εκεί λογικά δημιουργήθηκε χώρος από την πιθανή αλλαγή του συμπλέκτη που είπα πιο πάνω. Δεν χρειάζεται πια εκείνος ο μεγάλος χώρος για την καμπάνα. Τώρα, το κατά πόσο είναι αυτό πραγματικότητα, δεν ξέρω. Από την στιγμή που μιλάμε για διαμήκη στρόφαλο, δεν μπορώ να φανταστώ πως είναι δυνατόν να άλλαξε ο συμπλέκτης. (εκτός κι αν έμεινε στη θέση του αλλά απλά έγινε υγρός πολύδισκος με κάποιο τρόπο)

Στο πάνω δεξί μέρος του πλαϊνού φέρινγκ φαίνεται το βεντιλατέρ του ψυγείου, κάτι που μας λέει πως το ψυγείο είναι ψηλά και κάτω από το ρύγχος. Λογικά με την απουσία πια του ψυγείου λαδιού (δεν χρειάζεται πλέον) θα έχει αλλάξει κατά πολύ και η μπροστινή όψη. (μάσκα/φώτα κτλ)

Πάμε πάλι σε πιθανολογίες. Κάποιοι λένε ότι λόγω του ψυγείου, δεν μένει χώρος για το τελελέβερ, και παίζει να μην υπάρχει πια και να έχει αντικατασταθεί με ένα τηλεσκοπικό. Εγώ πάντως νομίζω πως αν υπάρχει πιθανότητα να έφυγε το telelever είναι ενδεχόμενο το μπροστινό να είναι usd με βαμμένο σκουρόχρωμο έμβολο (κάτι φαίνεται στη φωτό ότι ξεχωρίζει από το σημείο που πιάνει η ακτινική δαγκάνα και προς τα πάνω) Το ίδιο μαρτυράει και το μπροστινό φτερό που εκτείνεται προς τα κάτω για να καλύπτει το έμβολο από πέτρες/λάσπες/βρωμιά όπως στα περισσότερα USD μπροστινά που είναι σε on off moτοσυκλέτες . Αλλά πολύ δύσκολα θα πίστευα ότι η BMW θα εγκατέλειπε το telelever. (ποτέ όμως μην λες ποτέ, γιατί απ' ότι βλέπω μιλάμε για μια εξολοκλήρου ριζική αλλαγή της μοτοσυκλέτας και το μόνο που μένει ίδιο είναι η διάταξη των κυλίνδρων)

Πάμε πάλι στο πίσω μέρος. Εκεί βλέπω (όσο βοηθάει η φωτογραφία) κάτι σαν μοχλικό (ή κάτι σε αναβαθμισμένο paralever) Αν όμως έφυγε το telelever, δεν βλέπω τον λόγο να μείνει το paralever. Oπότε αν φύγαμε από τις εναλλακτικές αναρτήσεις που είχε, θα μιλάμε για ακόμα καλύτερες off επιδόσεις της μοτοσυκλέτας, ανόλογες ενός KTM adventure. (με τις όποιες επιπτώσεις όμως θα έχει στην μεγάλη σταθερότητα που είχε στο on κομμάτι με το telelever αλλά και την ικανότητα να κρατάει την γραμμή του ακόμα κι αν φρέναρες υπό κλίση)

Ο κινητήρας δείχνει να έχει περιστραφεί αντίθετα στο photoshop. Ό,τι υπήρχε στην αριστερή πλευρά, έχει έρθει στην δεξιά. Το γυαλάκι ένδειξης ύψους λαδιού, η μίζα κτλ.

Αυτά από την πρώτη οπτική επαφή με το νέο GS.

YΓ: Δεν ξέρω αν το λογότυπο στις βαλίτσες σημαίνει ότι τα κυβικά δεν άλλαξαν, ή είναι παραπλανητικό.
Reply With Quote