...λοιπον παιδες μολις επεσε το Motorrad του Αυγουστου στα χερια μου!...το ξεφύλλισα λιγο μια ψηλή!
...
.... ανακεφαλαιώνω οτι αναφερεται στο αρθρο ..
...υδροψυκτο ...!... δισκάκια στο λαδι!... συστημα κίνησης της K σειρας στην αριστερη πλευρα!... εξατμιση δεξια!... οντως μονομπουζο ανα κύλινδρο !...εξατμιση και καλα πιο στενοτερη για μεγαλυτερη χωρητικοτητα στη βαλιτσα!... και καλα τεχνολογια δανεισμένη απ το K1600GT για ολα τα οργανα ενδειξης μαζι με το TFT-display!...χαχα και με option για μαμίσιο navi!... μαγκικες καλυτερες 4πιστονες δαγκανες μπροστα ...σε συνδυασμό με μικροτερο,ελαφρυτερο,αποδοτικοτερο abs νεας γενιας που θα επεμβαίνει με ασφαλεια ακομα και σε οριακές κλίσεις!...κατι λεει οτι ακομα και ολο το πλεγμα στο πισω κομματι θα ειναι εξολοκλήρου καινούργιο και οχι πια μονοκόματο αλλα σε 2 κομματια ,βιδωτο για ευκολοτερη συντηρηση και αντικατασταση σε περιπτωση πτωσης!
...αυτα και βλεπουμε!
...130 αλογατα !...χμμμ!...μαλιστα!