View Single Post
  #8  
Παλιό 28-08-2011, 08:43
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Ιστορίες με καρμπυρατέρια...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραίος....

Μήπως πρέπει να δεις προληπτικά και το άλλο καρπυρατέρ...
Το είδα όντως και είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από erasel Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό από το 0.18 έως το 0.27 πως το κάνει ?
Ωραίος! Το πρόσεξες! Πήρε αμέσως μπροστά το καθάρισμα του καρμπυρατέρ και οι κύλινδροι δεν ήταν συγχρονισμένοι. Ο αριστερός λόγω του βουλώματος είχε μείνει με πιο ανεβασμένες στροφές από το δεξί και κράδαινε ολόκληρη η μηχανή, γι αυτό και το τιμόνι (στα πλακάκια πάνω!) γλύστραγε δεξιά! Μετά κατέβασα αρκετά τον αριστερό και έπεσε πολύ το ρελαντί.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
είμαι σίγουρος ότι ήξερες από την αρχή τί συνέβαινε...
είμαι επίσης σίγουρος ότι ηδονίζεσαι να τη σκαλίζεις και να πηγαίνεις βήμα βήμα διαβάζοντας το manual....
καταλαβαίνω απόλυτα την ευχαρίστηση της διαδικασίας...το ίδιο carb είχα στην R25/3 και το είχα λύσει 5 φορές...δύο αστεία γεγονότα παραθέτω

1.Το R25/3 για τους μη γνωρίζοντες, έχει το carb πάνω από το μπλοκ του κινητήρα πίσω από τον μοναδικό του κύλινδρο. Η διαδικασία εκκίνησης η ίδια που αναφέρει ο gemara εμπλουτίζοντας το μείγμα με το τρομπάρισμα της αντίστοιχης βαλβιδούλας...όταν έκανα την ίδια διαδικασία εκκίνησης, ενώ είχα ήδη σβύσει τη μοτό 10 λεπτά, από απροσεξία, έδωσα περισσότερο καύσιμο από αυτό που έπρεπε, αυτό ξεχύλισε το "ποτηράκι" και έπεσε βενζίνη στο μπλοκ όπου και αναφλέγει......και πήραμε φωτιά λοιπόν με τη μοτό στο πλαινό stand.....πατσαβούρες, μπινελίκια, έκοψα τον αέρα της φωτιάς και έσβυσε πρίν πάρει φωτιά και το λάστιχο του μονόσελου....
στο 5λεπτο βέβαια έβαλα εμπρός (πιο προσεκτικά πια) και πήγα τη βολτίτσα μου....
Μα βρε Βασίλη, τρομπάρισμα ήθελε μόνο αν είχε μείνει πάνω από μια μέρα σβηστή, εκτός εάν... είχε κάτι βουλωμένο και η δικιά σου!
Αλλά το μονοκύλινδρο άμα ζεσταθεί, ζοματάει ο τόπος!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από siraxanz Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία ιστορία με αίσιο τέλος, είναι δε μια κούκλα η μηχανή αυτή.

Ερώτηση, αφού έγινε ανακατασκευή, γιατί δεν καθαρίστηκαν τα καμπυρατερ?
Ανακατασκευή δεν έχει γίνει Χάρη, εκτός από βαψίματα, σέλες, λάστιχα κλπ και όχι από μένα. Τα μαστόρια που τη δούλευαν στη Θεσσαλονίκη απ' ότι μου είπε ο προκάτοχός της, ούτε καρμπυρατέρ δεν ήξεραν να ρυθμίζουν. Η μηχανή έχει όλα κι όλα 45.000 χλμ...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ανακατασκευή ? Ποια Ανακατασκευή ?
Το θέμα με το ρελαντί λύθηκε εύκολα …τα δύσκολα είναι αλλού (εάν άκουσα καλά , γιατί το βίντεο δεν έχει καλή <ακουστική> ).
Τό' χει το "θεματάκι" της , αλλά το κλειστό γκαράζ και ο αντίλαλος το κάνει ανατριχιαστικό. Άστο γιατί πάει πολλά αυτό!
Reply With Quote