View Single Post
  #4  
Παλιό 30-08-2011, 10:03
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Επιτέλους βλάβη σε Γιαπωνέζικη μηχανή!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Διοτι
  1. τα φρενα τα πατας 50 φορες την ημερα και τον συμπλεκτη 250!!! Ετσι η τρομπα, τα εμβολα κ.λ.π. δουλευουν 5 φορες περισσοτερο.....=φθορα μεγαλυτερη.
  2. Ο άλλος λογος ειναι οτι οσο περισσοτερη πιεση εξασκεις στα υγρα τοσο πιο πολυ φθειρονται τα παρελκομενα τους, ενα φρενο το πιεζεις ελαχιστα, τον συμπλεκτη ομως τον πατας στο φουλ της πιεσης απου οι δισκοι για να αποσυμπλεξουν χρειαζονται ολη την δυναμη που μπορει να εξασκηθει σε αυτους απο τα υγρα!!!

Συνδυαζομενα το 1 και 2 μα δινουν υπερμετρη φθορα σε τσιμουχακια και τρομπες (λογω τριβης περισσοτερο) τα οποια οντας κοινα σε φρενα και συμπλεκτες (τα τσιμουχακια π.χ. δενε ιναι αλλης ποιοτητας στο ενα κι αλλης στο άλλο) με αποτελεσμα ενδεχομενη κι απροβλεπτη βλαβη!!


Δεν λεω οτι ντε και καλα θα συμβει αλλα εχει πλειστες των πιθανοτητων να συμβει!
Προσωπικα, αν και υπερμαχος της τεχνολογιας, προτιμω το αρχεγονο συρματοσχοινο με την οχι και τοσο καλη αμεσοτητα παρα τον υδραυλικο συμπλεκτη. Για μενα ειναι θεμα και ψυχολογιας!

Υ.Γ. δεν σου εχει κολλησει ποτε εμβολακι στην δαγκανα καποιου φρενου ποτε? αν οχι εισαι τυχερος, διοτι μενεις και σε νησι και η υγρασια και η αλμυρα τα επηρεαζουν αφανταστα!! μαλλον παντα χοντα θα ειχες!!!!

Δεν το ειχα σκεφτει ετσι για να πω την αληθεια. Απλα ελεγα οτι η δυναμη που απαιτειται για να αποσυμπλεξουν τα δισκα ειναι κατα πολυ μικροτερη απο αυτη που χρειαζεται για να σταματησει η μηχανη...
Reply With Quote