νομίζω ότι πολλοί από εσάς τραβάτε τα σχοινιά στα άκρα, οι γνώμες παρά είναι απόλυτες...
δεν υπάρχει μέση, λογική οδός?
ένας ζητάει να αλλάζονται μισές μηχανές προληπτικά, ο άλλος δεν αποδέχεται καθόλου την προληπτική αντικατάσταση..
λοιπόν, κάτι αλλάζουμε όντως προληπτικά και κάτι όχι, εκτός εάν αναγκαστούμε είτε λόγω βλάβης είτε διότι είδαμε/προσέξαμε κάποια ζημιά ότι ξεκινά
η BMW λέει για ορισμένα πράγματα το πότε αλλάζονται και μάλιστα όπως το λέμε, προληπτικά, π.χ. ιμάντας κάθε 40.000 χλμ. κ.ο.κ.
σε άλλα ΔΕΝ λέει, δεν είναι στα καθιερωμένα ή υποχρεωτικά να αλλαχτεί και μεταξύ αυτόν είναι και ο άξονας
δεν υπάρχει οδηγία από το εργοστάσιο, εάν και πότε να αλλαχτεί, οπότε γνώμες περί ετών και περί χιλιομέτρων ανήκουν στην σφαίρα ράδιο αρβύλα
[μεταξύ μας, χθες μου είπε μηχανικός, ότι εξαρτάται τόσο πολύ από την χρήση, που στις σούζες έρχεται ο αναβάτης ακόμα μέσα στην εγγύηση, οπότε εγώ με την ταλαιπωρία την λογική που τρώει ο άξονας στα εκτός δρόμου πάλι καλά άντεξε. όταν κάποιος άλλος έχει την μηχανή μόνο για άσφαλτο και ήπια χρήση, πολύ πιθανό να μην έχει πρόβλημα ποτέ. Λογικά η δική μου χρήση είναι είναι ένας μέσος όρος, για αυτό μετά από 130.000 χλμ παρέδωσε ψυχή]
εάν σκεφτώ, ότι σύνολο είχα δύο βλάβες, μία φορά το γνωστό ταχυσύνδεσμο βενζίνης και τώρα τον άξονα, είμαι πολύ ικανοποιημένος, γιατί ουκ ολίγα ταξίδια ήμουν υπερφορτωμένος και σε εκτός δρόμου και σίγουρα η μηχανή άντεξε με το παραπάνω τα αναμενόμενα
[α!, μην ξεχάσω και δύο μπαταρίες!]
τώρα αν δείτε το φόρτωμα για την Σκωτία [και ο Jefe ανέβασε πολλές φωτό] η Mobile Care πρέπει να είναι ευχαριστημένη, που ο άξονας άντεξε τόσο δρόμο και έπαθε βλάβη μία εβδομάδα μετά την επιστροφή στα πάτρια εδάφη [ή μάλλον αυτό φταίει! το ταξίδι με την χονδρή! θα πω στην γυναλίκα μου να κάνει λίγο κράτη με το φαγητό, αφού μου χάλασε την μηχανή!
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting