Δεν μπαινει θεμα "χειροτερο 'η καλυτερο" αυτο ειναι προφανες!..
Θεμα μπαινει για τον αγοραστη! (Αν πραγματικα ξερει ΤΙ ΘΕΛΕΙ!)
Απο τη μια ενα τρικυλινδρο, με αποδοση υψηλοτερη (αλλα, εξ'ορισμου ψηλοτερα! τοσο οσο αναφορα την ιπποδυναμη οσο και -κυριως- τη ροπη) απο ενα δικυλινδρο ιδιου κυβισμου, με 43αρι πηρουνι (αντι 45αρι, του GS) με πιο ανετη σελα, πιο "street" τιμονι και θεση οδηγησης και πιο βαρυ
Απο την αλλη, τα ακριβως αντιθετο!
Ροπες και ιπποδυναμη "χαμηλα", πιο "πολεμικη" θεση οδηγησης, πιο βολικη (για χωμα) διευθετηση του βαρους, 1000 ευρα παραπανω, και καλυτερα φρενα, ΓΕΝΙΚΩΣ!)
Ο καθενας ψαχνει τα "γουστα" του (πρωτιστως), κοιταει την τσεπη του (κατα δευτερον) και διαλεγει!
Προσωπικα, περαν των ζητουμενων μου
στην κατηγορια (50-50) κοιταζω και την εμφανιση (σιγα μην δεν την κοιτατε και σεις!!

) και εκει, ο "τιγρης" χανει με τα χερια κατω! (Αλλα, αυτο το τελευταιο, ειναι τελειως υποκειμενικο..)