Απάντηση: F 650 GS, καθυστερεί η επιστροφή στο ρελαντί
Βρήκα κι αυτή την αναφορά....
"Το ίδιο φαινόμενο με το κάρφωμα στις 2000 στροφές το είχα και εγώ μετά το service των 20Κ. Λοιπόν πήγα στον μάστορα πάλι (Παναγιωτόπουλο) και το είδαμε. Μου είπε ότι είναι χαρακτηριστικό του νέου λογισμικού που φόρτωσαν στον εγκέφαλο. Κρατάει στις 2000 στροφές λίγα sec και μετά πέφτει αργά στις 1500. Μου είπε ότι οι λόγοι που έκαναν αλλαγές στο λογισμικό είναι τρεις:
α) να γίνει πιο ομαλή η 1η ταχύτητα, με λιγότερα ακόμα σκορτσαρίσματα
β) πετυχαίνουν ακόμα καλύτερη αναλογία μείγματος αέρα/καυσίμου
γ) εξαφανίζουν το φαινόμενο να σβήνει η μηχανή στα καλά καθούμενα στο ρελαντί μετά από απότομη πτώση στις 1500 στροφές (είχα δει σε κάποια forum ξένα τέτοια παρατήρηση)
Επίσης, έχετε υπ'όψη ότι απαγορεύεται δια ροπάλου να βάζετε super αμόλυβδη. Πάντα απλή. Το λέει και το manual, μου το έχουν τονίσει και στο service, ενημερώνοντάς με για τη σχετική οδηγία της BMW. Το λογισμικό διαχειρίζεται τον εγκέφαλο για χρήση απλής αμόλυβδης."
Το ποστ αυτό είναι από άλλο φόρουμ με ημερομηνία του 2007.
|