View Single Post
  #10  
Παλιό 03-07-2009, 13:29
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Nέα BMW R1250GS το 2010 ......

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DoctorAbo Εμφάνιση μηνυμάτων
Χειριστήρια τιμονιού "Ιαπωνικού τύπου" (δηλαδή να μη ψαχνόμαστε σε emergencies και να μη πατάμε άσχετα κουμπάκια ?

Αυτορυθμιζόμενο σε ύψος δέσμης προβολέα για να μη ρυθμίζουμε συνέχεια ?

Καλύτερα φώτα ?
Με το πρώτο διαφωνώ. Όχι μόνο τα έχω συνηθίσει αυτά τα χρόνια, όχι μόνο τα θεωρώ ΠΙΟ εργονομικά, αλλά και εύκολα ο εγκέφαλος μου αλλάζει "mode" αν κάτσω σε άλλο.
Σιγά ρε παιδιά το πρόβλημα.
Πόσο καιρό την έχεις;

Για το δεύτερο επίσης θα διαφωνούσα ΑΝ ήταν να προσθέσει βάρος (που σίγουρα θα πρόσθετε). Όπως διαφωνώ και με τις ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (για τους τεμπέληδες που βαριούνται να στρίψουν την στρόφιγγα;...). Αυτά είναι για μηχανές που ΔΕΝ είναι η GS, αλλά η GT η LT και τέτοιες.

Το καλύτερα φώτα είναι πολύ υποκειμενικό.
- Η 1200 μου έχει τα καλύτερα φώτα από όλες τις προηγούμενες μου
- Όλοι πάνε και βάζουν έξτρα προβολάκια (εγώ όχι, αλλά είμαι σχεδόν εξαίρεση)
- Πάλι θα γκρινιάζουμε αν έβαζαν ένα τέτοιο σύστημα γιατί μπλαμπλα μπλα (whatever)... άσε που σε μηχανή με τις διαδρομές ανάρτησης της GS δεν έχει και νόημα... θα μπερδευόταν
Δεν θα με χάλαγε να είναι στάνταρ xenon ή αντίστοιχης τεχνολογίας (είναι γνωστό ότι τα xenon ΔΕΝ είναι η καλύτερη τεχνολογία).

Μια "γενική" απάντηση. Η BMW βασίζεται πολύ στους τρίτους κατασκευαστές για τα εξτραδάκια. Μην περιμένετε μπιχλιμπίδια που "δεν" θα μπορεί η touratech πχ. να βγάλει κάτι καλύτερο.

Last edited by NLS; 03-07-2009 at 13:30.
Reply With Quote