Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από black_hawk
Ειναι αληθεια (ειδικα για τους.. "παλαιοτερους") οτι την συγκεκριμενη "αισθητικη" την πρωτοβγαλε η SUZUKI με τα DR 750-800 "Big"
Oσο αληθεια ειναι το παραπανω, αλλο τοσο ειναι και το οτι τα εγκατελειψε (προφανεις δυσλειτουργιες τοσο μεγαλων μονοκυλινδρων) και μαζι μ'αυτο ΚΑΙ! την "αισθητικη" τους!
Ε.. Η BMW, E-Π-Ε-Β-Α-Λ-Ε! αυτην την "ξεχασμενη αισθητικη"!
(Και μετα απο χρονια, ολοι αυτοι που την "ξεχασαν", "σνομπαρισαν", "αδιαφορισαν", τρεχουν να κατηγορησουν για "αντιγραφες"!! ΑΒΥΣΣΟΣ! η ψυχη των εταιρειων!!  )
|
Είναι μια άποψη και αυτή.
Μια άλλη άποψη είναι ότι η Σουζούκι
ΑΠΛΑ ΕΚΑΨΕ το χαρτί που λεγόταν DR Big,
αφενός διότι αισθητικά ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του,
αφετέρου με την επιλογή του κυβισμού που το έριχνε μέσα στο λάκκο με τα λιοντάρια (Africa Twin, Elephant και άλλες Ενωμένες Ντακαροειδείς Δυνάμεις).
Δεν του έλειπε ούτε η αξιοπιστία (πολλά κυβικά λίγα άλογα), ούτε ο χαρακτήρας, ούτε οι ικανότητες.
Αυτό που του περίσσευε ήταν ο φόβος που προκαλούσε στους αναβάτες/αγοραστές ο υπερκυβισμένος μονοκύλινδρος και η καταραμένη τιμολόγηση/κοστολόγηση που το έφερνε δίπλα-δίπλα με μοτοσυκλέτες ήδη καταξιωμένες.
Αν αυτό το κουστουμάκι είχε φορεθεί με τον 650άρη του Freewind/DR650SE θα το βλέπαμε ακόμα στους τιμοκαταλόγους.
Εμένα δεν με πειράζει η αντιγραφή, αυτή η όποια άλλη, ειδικά όταν αντιγράφονται σχήματα και μορφές αγαπημένες.
Ίσα ίσα που τη γουστάρω κιόλας διότι ίσως κάποτε καταφέρω να αποκτήσω το Μπίγκουλα (του 21ου αιώνα) που πάντα μου ξεγλιστρούσε για καμιά 100στή χιλιάρικα!!