Το ένα όργανο που έχω σεταρεται βάσει των παλμων απο την γειωση των μπεκ, όχι απο το ρεύμα των μπεκ.
Μη ξεχνάς πως ο εγκέφαλος όταν δίνει σήμα στα μπεκ δε στέλνει ρεύμα αλλα κόβει γειωση.
Βάσει των χρόνων που ψεκαζουν τα μπεκ, σεταρουμε ανάλογα το μαραφετη κ δείχνει στροφές κινητήρα.
Με αυτο μπορω να έχω πλήρη εικόνα του μειγματος του κινητήρα ανεξάρτητα φορτίο κινητήρα, γωνία πεταλούδας, κ στροφών κινητήρα.
Πρόσεξε, μπορω μόνο να παρακολουθώ κ όχι να επεμβω στη χαρτογράφηση.
Με άλλο μαραφετη θα προσπαθήσω να την αλλάξω βάσει των δεδομένων του πρώτου.
Το πρόβλημα μου είναι διπλό σε αυτη την περίπτωση.
Πρώτων δε ξέρω αν δουλέψει με το κολπακι των παλμων κ θα πρέπει να βρω που είναι ο αισθητηρας στροφων ( ε δε γίνεται, κάπου είναι κ αυτός, το κοντέρ απο που περνει σήμα

κ δεύτερον κ βασικότερο το gs δεν έχει maf (mass air flow) κ μάλλον θα χρειαστεί να προσαρμοσω ένα 2,5μπαρο map sensor στην υποπιεση της εισαγωγής με έξοδο 0-5volt.
Πάραυτα, είναι άγνωστο ακόμα αν δουλέψει η πατέντα κ φυσικά ακόμα κ αν δουλέψει βλέπω τα check στο κοντέρ να αναβοσβηνουν σα χριστουγεννιάτικο δέντρο!
Ειδωμεν!