View Single Post
  #7  
Παλιό 15-09-2011, 18:15
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελικα κανετε το ιδιο λαθος που κανουν ολοι ... σαν αυτους που αναφερατε στο βαραντερο φορουμ....

Αν καποιος εδω μεσα με πει οτι παει σε χωμα οπως ενα XT600 TENERE μαλλον δεν εχει ιδεα το τη ειναι χωμα.... μαλλον σε κανα χαλικοδρομο πατε και χερεστε.

και τι με λετε τωρα ρε? 650 ευρω το πληρωσε το παλικαρι στον τρικαλιωτη ενα καπακι μαγνισιου που με πτωση με 20 χαω σε νεροφαγωμα του εσπασε σαν πρασο, λετε να μην πονεσε? εγω τον πηγα να το παρει...

και σταματηστε της μπουρδες με το οτι ο κυλιδρος ειναι προστατευτικο κτλ ο κυλινδρος ειναι μερος του κινητηρα και οχι του στηριγματος...δεν θα με τρελανετε ! ! ! !

οσο αφορα το βαραντερο

το ξαναειπα ειανι η πρωτη μηχανη που βγηκε σε αυτη την κατηγορια

ειναι ο μεντορας για ολους τους αλλους...

αναγνωριζουμε το οτι ειναι παροχημενο
οπως και πολλα σφαλματα του αλλα μην τρελαθουμε κιολας η μηχανη πουλησε σαν τρελη, εφτασε στα ακρα του κοσμου, λατρευτικε, μας αρεσε, την λατρευουμε ... ΤΕΛΟΣ

δεν παει χωμα, ειναι βαρια πολυ, οπως βαρυ και ασχετο για χωμα ειανι και το gs..

αντε μην τα παρω και σας ερθω σε καμια χωματινη με το τενερε και σας πνιξω στη σκονη....



κανανε οι μυγες #### και χεσανε τον κοσμο ολον.....
Λοιπόν.
Το καπάκι κάνει 190 ευρώ. Άντε να έφτασε τα 250 ευρώ πια (αν και αμφιβάλλω γιατί δεν έχει τόσο μεγάλες αλλαγές κόστους σε εξαρτήματα η BMW).
Δεν ξέρω τι πήρε από τον Τρικαλιώτη και έφτασε σε τέτοια τρελά λεφτά.

Επίσης το καπάκι είναι μέρος του κινητήρα αλλά όχι κρίσιμο. Είναι προστασία. Έχω δει (μια και δυο) μοτέρ να πηγαίνουν μια χαρά ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟ (και να λείπει) το μισό καπάκι. Εξάλλου αν δεις τι είναι από μέσα θα καταλάβεις.

Τώρα όπως είπαμε το GS δεν πηγαίνει σαν καθαρόαιμο 400άρι, ούτε καν σαν 950άρι KTM (επίσης πολύ βαρύ για τέτοια δουλειά). ΠΑΕΙ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ και καμία σχέση και με TDM και με Varadero σε τέτοιες δουλειές (έχω δει πάντως Varadero σε enduro school - υποθέτω και παπί θα μπορούσα να δω αν γούσταρε ο ιδιοκτήτης του).
Reply With Quote