Απάντηση: Κόφτης έκτης
Δυστυχως αλλαζουν οι εκκεντροφοροι.
Εχουν αλλη διαρκεια, αλλο βυθισμα κ αλλη αποδοση ροπης.
Προσπαθησε να βρεις κ να αντιπαραβαλεις διαγραμματα ιπποδυναμης κ ροπης απο ενα του 2007 κ ενα του 2008.
Μαλλον θα δεις οτι ναι μεν ειναι 5 αλογα πιο δυνατο αλλα τα βγαζει λιιιγο πιο ψηλα απο το 2007.
Οσο για το 10αρη, βαλε στα παραπανω οτι λογο διπλων εκκεντροφορων αλλαζει κ το overlap.
Οσο για τον κοφτη 6ης, εχεις υπ'οψιν τι θα γινει αν καρφωση βαλβιδα με 200+ στο κοντερ σου?
Στην καλυτερη, θα σβισει ο κινητηρας, θα βρεις την νεκρα κ θα τσουλισεις δεξια.
Στην χειροτερη, θα σβισει αποτομα ο κινητηρας κ ισως μπλοκαρει στιγμιαια.
Αυτο το στιγμιαια με 200+ μεταφραζεται σε πολλα μετρα τουμπας!
Να ρωτησω κατι αν επιτρεπεται?
Το προβλημα εστιαζεται στο οτι μπαινει ο κοφτης νωρις ενω η μηχανη μπορει να συνεχισει να μαζευει χιλιομετρα η τελειωνει η 6η σου με αποτελεσμα να χτυπαει ο κοφτης της?
|