View Single Post
  #7  
Παλιό 17-09-2011, 18:13
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Κόφτης έκτης

Αλκίνοε ξέρω τις διαφορές των τριών μοτέρ. Όμως δεν ξέρω αν έχει αλλάξει ο "εγκέφαλος" σε ότι αφορά τη λειτουργία του κόφτη.
Με την ευκαιρία, άσχετο, δεν ξέρω γιατί αλλά όταν "πήγα" (ευθεία - ιπποδύναμη όχι τέχνη) με ένα 2010 ήμουν γρηγορότερος εγώ με τα 10 λιγότερα άλογα. Περίεργο (ή πέτυχα άνθρωπο που δεν ξέρει να αλλάζει ταχύτητες).

Ναι θα ήθελα στην 6η ο κόφτης να είναι ψηλότερα ώστε να μαζέψει λίγα παραπάνω αφού μπορεί. Ή φυσικά να ήταν λίγο μακρύτερη η 6η οπότε σε αυτές τις στροφές να είχα μαζέψει περισσότερα χαω. έστω λίγο πιο αργά αλλά και για να ήταν λίγο πιο "overdrive" στις χαμηλότερες ταχύτητες με 6η.

Όμως εφόσον όλα αυτά δεν συμβαίνουν θα ήθελα τουλάχιστον έναν πιο... "ευγενικό" κόφτη, όχι να μου βαράει χαστούκι και να μου ρίχνει 1000 στροφές κάτω το μοτέρ.

Νομίζω στις χαμηλότερες ταχύτητες δεν το κάνει αυτό (ούτε είναι ομαλός όμως).
Εδώ που τα λέμε ίσως να κάνει το ίδιο απλά στην 2α, 3η να πέφτουν οι στροφές αλλά η μηχανή να μπορεί να τις ανεβάσει αμέσως, ενώ φυσικά στην 6η αυτές τις 1000 στροφές πρέπει να τις ξαναμαζέψει.

ΥΓ. Και με 150 να καρφώσει βαλβίδα το ίδιο θα γίνει.

Last edited by NLS; 17-09-2011 at 18:20.
Reply With Quote