Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Ουτε στα κιλα ειμαι φιδωλος ουτε στην ιπποδυναμη αγαπητε συνονοματε!!
Στα κιλα απλα ξεχασε το να ειναι ελαφρυτερη λογω του προορισμου της, δεν ειναι φτιαγμενη για να κτυπησει την GS στο χωμα αλλα για να καταπινει κμ στην ασφαλτο καλυτερα απο την GS. Δεν ειναι ποτε δυνατον ενας οποιοσδηποτε μποξερ να συμπεριφερθει καλυτερα απο εναν V4 90 μοιρων στο θεμα της ανεσης. Αν κατσεις επανω σε ενα Pan και το βαλεις να δουλεψει θα καταλαβεις τι εννοω. Βαζεις ποτηρι γεματο με νερο στο τεποζιτο και ουτε καν κουνιεται το υγρο οταν δουλευει ο κινητηρας.
Η τουριστικη ασφαλτος δεν χρειαζεται τεραστιες ιπποδυναμεις για να ταξιδευεις με 160-170 με 6λ/100κμ αλλα τεραστιες ροπες στις χαμηλομεσαιες στροφες. Αν ηταν ετσι το Paneuropean θα επρεπε να ειχε 160 ιππους και η RT (BMW) 140+!!!!!
Κοιταξε πως οι δικοι σου ''φτωχοι'' 95 (ονομαστικοι) ιπποι τι καλα που τραβανε απο τις 1800 μεχρι τις 6000στρ ανεξαρτητως σχεσης στο κιβωτιο με μονον 9 κιλα ροπης. Σκεψου την ιδια ιπποδυναμη απο 1200 κυβικα με 11 κιλα ροπης!!
H kawassaki που το τολμησε κι εβγαλε το ZZR1400 με 190 ιππους πετυχε μια καταναλωση 8-16λ ανα 100κμ(!!!!!) και μια θεση εις τον πατον της αγορας. Παντως στα κιλα εμεινε πιστη στο δογμα τουριστικη μοτοσυκλετα=βαρια μοτοσυκλετα αφου ειναι 260 κιλα πληρης υγρων.
|
Οσο αφορα στο βαρος, κυριολεκτουσα με το "φειδωλος". Πιστευω οτι θα ειναι ακομη βαρυτερη απο οτι αναφερεις....
Η τεχνολογια εχει φτασει σε τετοια επιπεδα που μπορει να ειναι ο κινητηρας απο οικομικος και ροπατος μεχρι ρουφηχτρα και πυραυλος με το πατημα ενος κουμπιου και θα ηθελα να υπαρχει τετοια επιλογη...
Στο τομεα του χαμογελου κατα την επιταχυνση, το βαραντερο ποναει...