Θέμα: BALL JOINT S.O.S.
View Single Post
  #395  
Παλιό 23-09-2011, 13:41
eytyxios Ο/Η eytyxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: Βύρωνας, Αθήνα
Μoto: R 1200 GS ADVENTURE 08
Μηνύματα: 859
Προεπιλογή Απάντηση: BALL JOINT S.O.S.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
κατά την αντικατάσταση του ball-joint στα πλαίσια της εγγύησης ο μάστορας επενέβει γρασσάρωντας τη πάνω μεριά της περιβόητης λαστιχένιας φούσκας στην επαφή της με τη μεταλλική βάση....
αυτό έγινε διότι στο σημείο αυτό, η πίεση του νερού κατά το πλύσιμο "στεγνώνει" την επαφή και με τη πολυκαιρία φρακάρει. Όταν λοιπόν στρίβουμε το τιμόνι μένει "κολλημένο" το πάνω σημείο της λαστιχένιας φούσκας και δεν πατινάρει και όλοι καταλαβαίνετε ότι αφού δεν μπορεί η φούσκα να ακολουθήσει τη κίνηση του τιμονιού, στρεσάρεται και κόβεται....έτσι απλά.....
όταν είναι ήδη κομμένη καιρό, το γράσσο που υπάρχει εντός και λιπαίνει τη φωλιά και τη μπίλια απομακρύνεται λόγω του πλυσίματος ή της άνετης εξόδου λόγω της τρύπας....αυτό "στεγνώνει" την επαφή μπίλιας/φωλιάς και ανεβάζει θερμοκρασία ενώ ταυτόχρονα εισέρχεται υγρασία/σκουριά αλλά και σκόνη με κίνδυνο να μπλοκάρει την ελεύθερη κίνηση της άρθρωσης...κανένας όμως δεν θα μπορέσει να αποδώσει ποτέ ατυχημα σε δυσλειτουργεία της άρθρωσης, δεν θα μπορεί να το αποδείξει ποτέ αλλά το αποτέλεσμα θα το έχει λουστεί....
γιατί ένα εξουσιοδοτημένο δεν την αλλάζει ?
καταρχήν απαγορεύει η BMW επέμβαση σε τέτοιο ευαίσθητο σημείο, θεωρώ ότι εάν το επέτρεπε, θα επέτρεπε να βάζουν χέρι και στις μονάδες ABS που τώρα απλώς τις πετάνε....
και δεύτερον , εάν κάνει τα στραβά μάτια και παραβεί τις οδηγίες και προκύψει θέμα, ο χρήστης θα έρθει κατευθείαν στον επισκευαστή για παράπονα και απαίτηση αποζημίωσης....το θέμα είναι λεπτό και μια στραβή και ένας στραβός πελάτης μπορεί να σου κάνει μεγάλη ζημιά....

αλλάζετε μόνοι σας το λαστιχάκι, αναλαμβάνετε και την όποια ευθύνη πιθανού μη σωστού καθαρισμού από τις βρώμες, πιθανής μη σωστής λίπανσης και τοποθέτησης εν γένει.....και το κέρδος σας θα είναι 50 ευρώ για το μοναδικό σημείο που τραβάει το ζόρι της ελεύθερης κίνησης του τιμονιού......
μου θυμίζετε την ιστορία με το γνωστό πίσω φτεράκι....αλλά δεν θα το εμπλέξω τώρα...

καλή τύχη...το εννοώ

Να διορθώσω το κέρδος θα είναι 100€ τουλάχιστον
Γιατί πλέον το BALL JOINT έχει 10€ + 15€ τοποθέτηση από τα λεγόμενα του Βασίλη μας κάνει 25€ ενώ το μαμά μαζί με τοποθέτηση έχει 130€ με 140€ από ότι ξέρω ! ! !


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa Εμφάνιση μηνυμάτων
είναι οτι κάθε περίπτωση εξετάζετε ξεχωριστα

το πρωτο μπαλακι μου σκιστικε στα 40000χλμ, το δευτερο σκιστεικε στα 50000χλμ μετα απο μια ερευνα οσον αφορα το συγκεκριμενο part κατεληξα οτι ΑΝ το μπαλακι (δηλαδη το όλο μεταλικό στελεχος είναι σε καλη κατασταση -χωρις φθορες-σκουροιες κ.α.) ειναι χαζο να δωσεις 120 ευρω απο την στιγμη που καλυπτεις την αναγξκη σου με 15 ευρω το λαστιχακι και 15 ευρώ τα περαστικα-συνολο 30 αλλο λοιπον 30 ευρώ αλλο 120 ευρω


φυσικά απο την στιγμή που αντικαθιστώ ΜΟΝΟ ενα κομματι και όχι ολόκληρο το μπαλακι-ΔΕΝ εχω μετα καμια απαιτηση απο την BMW
Τα BALL JOINT έχουν παραγγελθεί (30 κομμάτια) ΝΕΑ ΤΙΜΗ 10€ για το FORUM μας και θα βρίσκονται στα χέρια μου το αργότερο μέχρι της 5/10/2011 όποιος θέλει μπορεί να γράψει στο θέμα και μετά να μου στείλει PM με τα στοιχεία του.


Nickname:
Ονοματεπώνυμο:
Διεύθυνση:
Περιοχή:
Τ.Κ.:
Τηλέφωνο:

Ο τρόπος πληρωμής και παράδοσης θα γίνετε για τους εντός Αθήνας στων καφέ της Τετάρτης, και για τους εκτός Αθήνας η πληρωμή μέσω ALPHA BANK και η αποστολή με COURIER στον χώρο σας ! ! !
Μόλις θα έχω στα χέρια μου τα BALL JOINT θα σας ενημερώσω και για τον αριθμό τραπέζης.

Last edited by eytyxios; 23-09-2011 at 13:45.
Reply With Quote