View Single Post
  #9  
Παλιό 30-09-2011, 16:25
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Τι θέλετε να αλλάξει στην επόμενη μεγάλη GS;

Παιδιά όποιος θέλει παίρνει TDM πράγματι. Βάζετε και φωναχτή εξάτμιση σαν σύγχρονοι παπάκιδες και όλα καλά. Σας παίρνω δώρο και ένα "μπαμπά μη τρέχεις" με φουντίτσα.

Πάμε πάλι στο θέμα;

Ένα σχόλιο περί υδρόψυξης γιατί έχει γίνει θέμα κατά πόσο επιρρεάζει ή όχι το "adventure" aspect του οχήματος.

Πρώτα από όλα η υδρόψυξη έχει εξελιχτεί εδώ και πολλά χρόνια. Ευελπιστώ δηλαδή ότι δεν θα μας χαλάσει το θέμα βάρος (εξάλλου κερδίζεις σε μέταλλο, λιγότερες ψύκτρες, τρύπες για την υδρόψυξη κλπ.). Δεύτερον, σίγουρα υπάρχουν σε ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΤΟ πολλά πράγματα να χαλάσουν πριν την ψύξη. Δεν άκουσα κανέναν KTMα να γκρινιάζει επειδή το 950/990 του είναι υδρόψυκτο, ενώ υπάρχουν σούπερ καθαρόαιμα, μια χαρά υγρόψυκτα. Εξάλλου θεωρητικά ένας υδρόψυκτος μπορεί να δουλέψει σε μεγαλύτερο εύρος περιβάλλοντος μια και κρατάει όσο μπορεί σταθερή την θερμοκρασία του (όχι ότι προβληματίστηκε με τα διαφορετικά περιβάλλοντα η GS αλλά λέμε τώρα). Το θέμα υδρόψυξη είναι όπως το θέμα ψεκασμός vs. καρμπιλατέρ ("στη μέση της ερήμου" και μπλα μπλα μπλα).

Προσωπικά από αδιάφορα (αρνητικός δεν ήμουν ποτέ) αρχίζω και το βλέπω και θετικά αν γίνει με τον σωστό τρόπο.

Η GS για μένα είναι ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ο boxer και το στήσιμο της. Όλα τα άλλα μετά.
Reply With Quote