
10-07-2009, 16:28
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R 850 Roadster
ή απλά ''Σουρτούκω''
|
|
Απάντηση: Ερώτημα.....to be or not to be με ομαδική οδήγηση
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από essel
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να καταθέσω και εγώ την άποψή μου στο συγκεκριμένο θέμα και σας ζητώ συγνώμη που δεν το έκανα νωρίτερα.
Καταρχήν να πω ότι συμφωνώ με τους περισσότερους και όχι με όλους, συνχωρέστε με όμως.
Με τον φίλο NLS συμφωνώ – διαφωνώντας, και εξηγούμε: ¨
Ο τρόπος που απαντά ο NLS είναι ξεκάθαρος « δεν πάω ομαδικές βόλτες-εκδρομές» τελεία και παύλα . Σεβαστή και λογική η απάντησή του και δεν έχω καμιά αντίρρηση επ’ αυτού.
Το ερώτημα όμως ήταν ξεκάθαρο « παρέα 13 φίλων (από σύλλογο-forum-club) πάει εκδρομή και οι 4 αποφασίζουν να πάνε κάπως αλλιώς…πιο γρήγορα κ.τ.λ...»
Άρα νομίζω ότι ο NLSαπαντά σε ερώτηση «Πρέπει να γίνονται εκδρομές ομαδικές –συλλογικές –θεσμικές ή όχι;». Αυτή την ερώτηση ας τη θέσει κάποιος άλλος.
Τώρα επί του συγκεκριμένου θέματος θα μοιραστώ μαζί σας κάποιους προβληματισμούς και ερωτήματά μου.
- Εφόσον η εκδρομή είναι θεσμική ( forum- club- σύλλογος )γιατί πρέπει κάποιοι να ξεχωρίσουν ; Αρχές υπάρχουν παντού, ακόμα και στο internet. Αλλά ας το ξεπεράσουμε αυτό.
- Εάν ένας από τους 4 που ξεχωρίσουν, πάθει κάποια υλική ζημιά, για ποιό λόγο κάποιοι από την ομάδα θα πρέπει να μείνουν μαζί του μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημά του και να τον βοηθήσουν; Την στιγμή που αυτός δεν θέλει –δέχεται, να είναι μέλος της ομάδας αυτής; και μη μου απαντήσει κανείς «για ανθρωπιστικούς λόγους» γιατί για τους ίδιους ακριβώς λόγους θα έπρεπε να μείνει στην ομάδα.
- Πόσα λεπτά γρηγορότερα θα φτάσει κάποιος με ταχύτητα 200-220χλμ.την ώρα, σε μια μέση απόσταση τις τάξεως των 120-150 χιλιομέτρων, από κάποιον που πάει με 120-140 χμλ την ώρα; Θα είναι το πολύ 10 λεπτά δηλ ούτε ένα τσιγάρο για τους καπνιστές.
- Το χειρότερο: Εάν κάποιος από τους «γρήγορους» πάθει κάποιο ατύχημα ποιος θα επωμιστεί την ευθύνη του ατυχήματος και της υστεροφημίας ; Ποιο θεσμικό όργανο θα εμφανιστεί σαν «ξέφραγο αμπέλι» χωρίς κανόνες ασφαλείας; Και μη μου πείτε ότι δεν «έχουμε» άσπονδους θεσμικούς «φίλους» που αν είχαμε ατύχημα - (κούφια η ώρα) – όχι μόνο θα έσταζαν το φαρμάκι τους αλλά θα το διαφήμιζαν όπου μπορούσαν και με αρκετή μάλιστα «δόση γαρνιτούρας».
- Μήπως λοιπόν είναι και θέμα σεβασμού και αγάπης προς το θεσμικό όργανο που μας προσκαλεί στη βόλτα- εκδρομή και που οικιοθελώς συμμετέχουμε;
- Ποιός αλήθεια απ’ αυτούς τους 4 κυρίους θα ζητήσει συγνώμη ,και πώς θα αναπληρώσει την χαμένη εκδρομή, σε κάποιους από την ομάδα που θα μείνουν μαζί τους ως το τέλος; Γιατί κάποιοι θα μείνουν μαζί του, με άμεσο επακόλουθο γι’ αυτούς τέρμα η εκδρομή. Και αν είναι και με σωματικές βλάβες –θεός φυλάξει – πάει και για όλη την ομάδα η εκδρομή.
- Μήπως –λέω – μήπως, μέσα στα «καθήκοντα» αυτού του θεσμικού φορέα, δεν είναι και ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας; Δηλαδή εμείς οι «γρήγοροι» δε συνυπάρχουμε με τους «αργούς» ή τους «αρχάριους» και δεν ταξιδεύουμε μαζί τους; Ναι αλλά καφέ ? πώς πίνουμε μαζί τους.
- Υπάρχουν γρήγοροι οδηγοί ή γρήγορες μηχανές; Στην ευθεία της εθνικής νομίζω ότι όλοι λίγο πολύ μπορούμε να είμαστε γρήγοροι οδηγοί. Στα στροφηλίκια όμως τι γίνεται; Εμένα με έχουν αφήσει «ροφό» δύο φορές σε στριφηλίκια ένα ApriliaPegasus 650cc και ένα «χρέπι» AfricaTwin750cc. Και βέβαια τις ταχύτητες των 60χλμ/ώρα που αναφέρονται παραπάνω δεν τις σχολιάζω είναι καθαρή δολοφονία στην ΕΘΝΙΚΗ. Άλλωστε όπως αναφέρθηκε ήταν «τρόπος του λέγειν». Μια ταχύτητα της τάξεως των 120-140χλμ/ώρα νομίζω ότι είναι αρκετή για ομαδική οδήγηση.
- Μήπως όμως και στις μεγάλες αποστάσεις αυτοί με τα 200+ χλμ/ώρα θα φτάσουν και αργότερα από τους άλλους των 120χλμ/ώρα; Είναι ένα ερώτημα φιλολογικό αλλά είναι σίγουρο ότι αυτοί με τα 200 θα έχουν τουλάχιστον ένα επιπλέον σταμάτημα για ανεφοδιασμό βενζίνης.
- Το κόστος της εκδρομής δεν θα είναι λίγο «τσιμπημένο» απ’ ότι σ’ όλους τους άλλους;
- Αλήθεια τι «εικόνες» «παραστάσεις» μπορεί να έχει αυτός με τα 160-180-200χλμ σε σχέση με αυτόν που πάει με 120χλμ;
Ατυχήματα μπορούν να συμβούν παντού και πάντα, αλλά μια ομαδική και με κανόνες ασφαλείας «βόλτα» προσπαθεί να τα μηδενίσει. Άλλωστε όσο πιο συχνά γίνονται τέτοιες ομαδικές εκδρομές τόσο πιο πολύ ο άνθρωπος βελτιώνεται οδηγικά. Βελτίωση που θα τη νιώσει και ομαδικά και παρεϊστικά και ατομικά φυσικά.
Όσο αναφορά για το «κόψιμο» θεωρώ ότι το ερώτημα ήταν ένα αστείο. Σήμερα εσύ…αύριο εγώ. Θα σε περιμένουμε να αδειάσεις… τι να κάνουμε; Άλλωστε προτιμώ να σε περιμένω «κάνοντας» ένα τσιγάρο παρά να σε αφήσω μόνο σου και μετά να σκοτωθείς να μας φτάσεις Δεν είναι πιο λογικό αυτό;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και είμαι όλος αφτιά για τις παρατηρήσεις σας.
|
:sm5::sm5::sm5:
|