View Single Post
  #29  
Παλιό 11-07-2009, 13:01
Kimwnas Ο/Η Kimwnas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 746
Προεπιλογή Απάντηση: "Η μπαγκαζιέρα σου λείπει"

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Και εγω προτιμω να μην κουβαλαω τις βαλιτσες χαλωντας το τουρινγκ λουκ της μηχανης μου!

Εχω την εξης ερωτηση που με απασχολει απο τοτε που πηρα το Βαραντερο μου...
Στο GS εχει διαφορα στη συμπεριφορα η μηχανη με ή χωρις μπαγκαζιερα??

Στο Βαραντερο, στα 80 - 90 χλμ με μπαγκαζιερα και χωρις επιβατη το τιμονι ψιλοκουναει και αν το κρατας πολυ χαλαρα...τρομαζει! Αυτο κυριως με τα ελαστικα που δινει η Χοντα γιατι με EXP που εχω τωρα το φαινομενο ειναι αρκετα μειωμενο, αλλα παντως ειναι εκει! Οσο πιο φορτωμενη η μπαγκαζιερα τοσο χειροτερα!

Μιλαω παντα για TopCase και οχι τις πλαινες που ειτε ειναι εκει ειτε οχι γεματες ή αδειες ειναι το ιδιο "αορατες" οδηγικα!
Βασικά αν σκεφτείτε την αεροδυναμική της μηχανής, ο αέρας περνάει πάνω από την μπροστινή ζελατίνα, και επιστρέφει στην πλάτη του οδηγού όπου και δημιουργεί συνήθως υποπίεση φεύγοντας στροβιλιζόμενος προς τα πίσω... Άν τώρα υπάρχει μπαγκαζιέρα εκεί, τότε αυτή λειτουργεί σαν υπερμεγεθές σπόϊλερ αναγκάζοντας τον αέρα να στροβιλιστεί γύρω της...
Στο Varadero που είχα κάποτε, από κάποια χιλιόμετρα και πάνω και με μία Givi Maxia μόνιμα πίσω, όντως άρχιζε να ελαφραίνει αισθητά το τιμόνι. Δεν ξέρω αν έφταιγε τόσο πολύ η μπαγκαζιέρα ή η αεροδυναμική της ίδιας της μηχανής.
Στο GS πάντως που ούτως ή άλλως έχει αεροδυναμική...περίπτερου και με την ίδια ακριβώς μπαγκαζιέρα δεν έχω παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο...
Reply With Quote