View Single Post
  #9  
Παλιό 06-10-2011, 00:35
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Service manual xchallenge...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο Ντινόπουλος δεν νομίζω να το έχει.

το εχει!
Απλά ήθελα τη γνώμη σου ως κάτοχο, εγώ που απλά βόλτα το έχω πάει (και τα τρια που έβγαλε η BMW μόνο για ένα χρόνο) προτιμούσα το παλιό F650GS. Για χώμα το 450 μου φαινόταν πολύ πιο σούπερ.

αν εξαιρεσεις το μοτερ το μηχανακι δεν εχει καμια μα καμια σχεση με το απλο F65OGS...
επισης αν εξαιρεσεις το γεγονος οτι και τα δυο πανε χωμα,δεν εχει καμια μα καμια σχεση με το 450!το 450 ειναι καθαρα και μονο για χωμα(πολυ μικρο ρεζερβουαρ,σελα στριγκ,στησιμο απαγορευτικο για πορεια σε ασφαλτο),θελει τρειλερ για να παει οπουδηποτε,ενω εγω με το challenge εχω παει ταξιδακια και εχω οργωσει και νησακια ακομη και δικαβαλος φορτωμενος!
Η αγορά μάλλον συμφώνησε μαζί μου, αφού η BMW τα έκοψε μάνι μάνι, έβγαλε τα δικύλινδρα και μετά... επέστρεψε και στο παλιό F650GS ως G650GS.

οσο πιο "ειδικο" ειναι ενα μηχανακι,τοσο πιο μικρο κοινο εχει,οποτε δεν μπορει να στηριχτει σ αυτο μια εταιρια!δε σημαινει οτι δεν ειναι καλο!
Αλλά ως κάτοχος που είσαι ξαναλέω ήθελα τη γνώμη σου, όχι την ειρωνεία που πήρα.
Με την ευκαιρία να πούμε ότι δεν ξέρω για ψόφιο αλλά ο μονοκύλινδρος rotax δεν έβαλε και ποτέ φωτιά στην άσφαλτο. Μάλλον δεν σου έχει τύχει κάνα Husky ή κάνα KTM 6άρι.

ο rotax στο συγκεκριμενο μηχανακι,με τα συγκεκριμενα κιλα,πιστεψε με παει κανονι!

Όπως και να έχει, να το χαίρεσαι και να σε προσέχει και αυτό.
δηλαδη αν θα επρεπε να το χαρακτηρισω,προκειται για ενα χωματινο παιχνιδιαρικο μηχανακι που παει αξιοπρεπεστατα στην ασφαλτο!
Reply With Quote