Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Kimwnas
Θυμάμαι πάντως ένα βιντεάκι που είχα δεί - νομίζω απο Ελλάδα σε κάποιο μεγάλο συγκριτικό Enduro στα Μετέωρα- που ξεκινάει κάποιος απο τους συντάκτες να κατέβει μια μεγάλη (300-400μ) κατηφοριά (με βράχο αριστερά, γκρεμό δεξιά) και με το που ξεκινάει του πέταξε νεκρά (!) και την κατέβηκε "freestyle"!!... Πρέπει να είδε τον Χριστό φαντάρο κανονικότατα!!
Δεν γνωρίζω απο χώμα, αλλά θα παρατηρήσω σε κάτι που διάβασα πιό πάνω, αν είναι κάποιος σε κατηφόρα να σβήσει τον κινητήρα σε πρώτης γενιάς 1200, καλό θα ήταν να μην το κάνει απο το κλειδί γιατί αλλιώς "χαιρετάει" τα φρένα του ελέω σέρβο...και μάλλον θα καταλήξει να κάνει παρέα στα πουρνάρια 
|
Επίσης στα ίδια μηχανάκια το ABS "αμολάει" πολύ ευκολότερα τον τροχό και αργεί να τον ξαναμπλοκάρει, σε κροκάλα δεν έχει νόημα να έχεις ενεργοποιημένο το ABS, καλύτερα ο τροχός να "γλυστράει" μπλοκαρισμένος όσο θέλει ο αναβάτης παρά να αμολάει και να βρίσκεσαι 1 μέτρο πιό πέρα από εκεί που θέλεις.
Η μη απενεργοποίηση του ΑΒS ίσως έχει νόημα σε φλαταδούρες που τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ένα μπλοκάρισμα του τροχού μπορεί να σε στείλει...