Απάντηση: Τρελή σούζα με r1200GS
Νομιζω πως ειναι καλο να εξηγησουμε και τι βλεπουμε.
Ο αναβατης εχει κανει αυτο το πραγμα με δεκαδες μοτο και χιλιαδες φορες.
Το διπλωμα σουζας δεν παραδιδεται με την αγορα μοτο.
Προσεξτε τη χρηση πισω φρενου που ειναι απαραιτητη για να κρατησει οποιασηποτε σουζα πανω απο 5 δετερολεπτα.
Απαιραιτητη προυποθεση για τετοια κολπα ειναι η απολυτη απνοια.
Αλλο κομματι της τεχνικης του ειναι η αλλαγη πορειας με το τιμονι.
Ειναι απλο και μαλιστα πιο απλο απο οτι φαινεται.
Στριβεις ελαφρα δεξια και η μηχανη πηγαινει αριστερα!
Και το αντιθετο!
Οσο για την καταπονηση?
Στο ανεβασμα αρκει η δευτερα με λιγο συμπλεκτη.
Στο 1200 οι ταχυτητες αλλαζουν στον αερα με συμπλεκτη
αρκει να εχει σηκωθει αρκετα ωστε να μην πεσει απο το μικρο κενο ισχυος.
Το δε πεσιμο ειναι στη συγκεκριμενη περιπτωση μαλακο γιατι η μοτοσυκλετα εχει σχεδον γεματη τεταρτη και πεφτει απο ελλειψη ισχυος και με το γκαζι τερμα ανοιχτο.
Τελος πιστευω οτι αυτο που βλεπουμε ειναι απολυτα επικινδυνο και παρανομο αλλα εξαιρετικα πιο ακινδυνο απο τον μεσηλικα διπλανο σας στο φαναρι που εχει πιει 2 ουισκακια δεν εχει αλλαξει λαστιχα γιατι ηρθε η...εισφορα εχει να παει σε οφθαλμιατρο απο τα 18 του και κυκλοφορει επισης ελευθερος!
|