Απόσπασμα:
	
	
		
			
				
					Αρχική Δημοσίευση από  NLS
					 
				 
				............................................................................................. 
αυτό δεν είναι μεγάλο θέμα στις GS γιατί η ροπή κάνει αυτό που πρέπει να κάνει: τα βάζει με τα δύσκολα, εκεί που η ιπποδύναμη τα φτύνει - εξάλλου ιπποδύναμη και ροπή είναι "το ίδιο πράγμα" (υπεραπλούστευση αυτό, μην πέσετε επάνω μου - η ιπποδύναμη και η ροπή σχετίζονται με τις στροφές του μοτέρ και μια σταθερά) και το παιχνίδι είναι πάντα στον κατασκευαστή πόσο θυσιάζει τη μια για ανεβάσει την άλλη... όλοι ξέρουμε τι προτιμά η BMW στις GS 
			
		 | 
	
	
 Πολυ υπεραπλουστευση, μα τον Δια, που δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικότητα!! π.χ. 
''......τα βάζει με τα δύσκολα, εκεί που η ιπποδύναμη τα φτύνει''! Αυτο θα συνεβαινε αν η ιπποδυναμη προηγουνταν της ροπης πράγμα αδυνατον!!
¨η ''
το παιχνίδι είναι πάντα στον κατασκευαστή πόσο θυσιάζει τη μια για ανεβάσει την άλλη''!!! Που το ακουσες αυτο? ποιος στο είπε? δηλαδη ο κατασκευαστης στην GS μπορει τα 10 κιλα ροπης και τα 105 άλογα να τα κανει 5 κιλα ροπης και 150 άλογα? 
ειναι τελείως μα τελείως λαθος!! 
 
Αλλα, τεσπα, μεσες-ακρες καταλαβε ο ανθρωπος (NikosGus)