Κανονικά πρέπει να πέσει καθάρισμα του παλιού πάσου (σπείρωμα) και να μπει χελικοιλ για να βιδώσει καινούργια ταπα …….. εάν το κανεις αυτό δεν νομίζω να χρειάζεται να κατέβει το μοτερ …… λύνουν μπροστά τον καθρέφτη του μοτέρ και πρέπει να βλέπουν την τάπα και από μέσα και από έξω…. εκεί μπορεί τότε να παρέμβει για εργασία χωρις να φοβάται τα γρεζια ……. Τωρα κανε και μια προσπάθεια με φλατσοκολλα η με λοκταιτ αυτές εχουν το καλο ότι σεγανοπειουν καπως και αμα λες ότι είναι τοσο λιγο λογικα δεν πρεπει να εχεις προβλημα αλλα προς θεου μην την ταλαιπωρείς για πολύ ακομα γιατι θα σε αφήσει….