Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs
Δεν ειναι ακριβως ετσι Δημητρη, οι autohelper καταγραφουν το περιστατικο αμμεσα στο σημειο που εγινε το τροχαιο τραβοντας φωτογραφιες απο τα εμπλεκομενα οχηματα,τους δρομους,προτερεοτητες,σηματα,συμβουλευει και καθοδηγει τον πελατη την στιγμη αυτη που το εχει αναγκη (στον πανικο του δηλ).
Βεβαιως ζηταει την περιγραφη ατυχηματος απο τον πελατη του, αλλα στο συγκεκριμενο εντυπο υπαρχει χωρος παρατηρησεων απο τον autohelper οπου μπορει να αναφερει αυτα που ο ιδιος αντιλαμβανεται. Ειναι μια διαδικασια που δινει την πραγματικη και αμμεση εικονα στους υπευθυνους των ασφαλειων ωστε να προβουν αμμεσα και χωρις λαθη στην αποζημιωση των εμπλεκομενων.
Επισης μεγαλες ασφαλιστικες εχουν συνεργασια με πιστοποιημενα φανοποιεια στα οποια μπορεις να πας το οχημα μετα απο ατυχημα και να το επισκευασεις, η ασφαλεια κανονιζει το οικονομικο απευθειας με το φανοποιειο (οταν η υπαιτιοτητα ειναι του αλλου,ή οταν εχεις μικτη).
Αυτα και αλλα πολλα στα εξηγει ο autohelper αμμεσα την ωρα που πραγματικα το εχεις αναγκη, επιτοπου την ωρα του ατυχηματος
Βεβαια μεγαλη σημασια στα παραπανω εχει και ασφαλιστικη εταιρια που θα επιλεξεις
|
Αυτό ακριβώς είναι.Μετά από 18 συναπτά έτη δικηγορικής συνεργασίας με μεγάλη ασφαλιστική εταιρία, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι όταν "χώνονται" οι ασφαλιστές στο ατύχημα, η ζημιά...πολλαπλασιάζεται.
Δεν κακίζω τους ασφαλιστές, κάθε άλλο, αλλά ούτε όλα τα ξέρουν και πολλές φορές στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν τον πελάτη τους κάνουν αστοχίες.