To σκεφτηκατε ποτε?
H "κλασσικη" εκδοχη, λεει οτι αυτο εγινε λογω της αντιθετης κινησης των δυο κυλινδρων (κατι σαν τους μποξερς, δλδ οταν ριχνουν ξυλο ο ενας στον αλλο!

)
Υπαρχει ομως και μια αλλη εκδοχη!
Λοιπον, αρχικα, ο κινητηρας, δοκιμαζονταν σ'ενα μηχανακι της εποχης,ονομαζομενο spagthorpe 105nSD, η οποια ηταν με αξονα ,αλλά και πολλα προβλήματα ευστάθειας
Στις δοκιμές οι εργοστασιακοί αναβάτες είχαν τόσα πολλά ατυχήματα που στο τελος εκαναν απεργία,μη θέλοντας να ξαναοδηγήσουν το εν λόγω μηχανάκι!
Η λύση βρέθηκε στο τοπικό σύλλογο πυγμαχίας,όπου κάποιοι μποξέρ δέχτηκαν να πάρουν τη θέση των απεργών,παίρνοντας ώς αντάλλαγμα την δωρεαν ανακαίνηση του γυμναστηριου τους!
Τελικα η εξέλιξη του πρωτότυπου ολοκληρώθηκε με επιτυχία (και κατεληξε στο r32),
όχι φυσικά χωρίς άλλα ατυχήματα, και ετσι ο κινητήρας ονομάστηκε ετσι, προς τιμή τους!!
(Το link, ΗΤΑΝ!
εδω, αλλα το "εφαγε" ο.. "δαιμων του διαδικτυου"!!


)