Εγώ πάλι δεν βλέπω πουθενά την καινοτομία.
Στην ουσία η "βελτίωση" βρίσκεται στον τρόπο μετάδοσης της εντολής για φρενάρισμα
η οποία γίνεται ηλεκτρονικά και μάλιστα ασύρματα.
Ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα θα πετυχαίναμε με ένα απλό δίκλωνο καλώδιο και δεν θα αντιμετωπίζαμε θέμα παρεμβολών.
Η επενέργεια στα φρένα εξακολουθεί να γίνεται μηχανικά.
Αν σκεφτώ κιόλας ότι ΚΑΙ η τρόμπα-αντλία μεταφέρεται στον τροχό, αυξάνοντας το μη αναρτώμενο βάρος (ή μήπως το λέω ανάποδα;;


) τότε μάλλον χειρότερα γίνονται τα πράγματα.