καλημερα, βρηκα λιγο χρονο μετα την δουλεια κ ειπα επιτελους να γραψω το προβλημα μου ...
εχω ενα gs 1200 2 μηνων περιπου, καινουργιο απο αντιπροσωπεια
ειναι το δευτερο μου gs καθως πριν απο αυτο ειχα ενα του 2006 με 62000 χλμ
το λοιπον
το προβλημα ξεκιναει ακριβως μετα το ΠΡΩΤΟ σερβις στα 1000 χιλιομετρα οπου και το πληρωσα σχεδον 150 ευρω
μετα τα 1000 χλμ διαπιστωνω τρεμουλο στο τιμονι , ξανα πισω στο συνεργειο, τους εξηγω το προβλημα, κλεινουμε ραντεβου για ελεγχο, το ελεγχουν οι ΄΄υπευθηνοι'' του σερβις και διαπιστωνουν : ελλατωματικο μπροστινο ελαστικο και ελαφρως στραβο τιμονι ! ......ωραια λεω , αλλαξτε μου λαστιχο και καντε κατι για το τιμονι....
η απαντηση?
οτι πρεπει να μιλισω με την continental για αντικατασταση ελαστικου και να κλεισουμε νεο ραντεβου για αντικατασταση τιμονιου (και να πληρωσω φυσικα και τιμονι κ ελαστικο με την ελπιδα να παρω τα λεφτα που κοστιζε το λαστιχο,πισω ,απο την continental !!
σημειωση : το μηχανακι δεν εχει πεσει ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕ 100% ΟΜΩΣ , εχει 2600 χλμ , φοραει τα continental trail attack ,το εχω πληρωσει ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΑ στον κυριο αντιπροσωπο και το μονο που ειχε να πει ηταν πως πρεπει να μιλισω με την continental για το ελλατωματικο ελαστικο και να πληρωσω το καινουργιο τιμονι γιατι αυτο στραβωσε για καποιο λογω ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ??
πια θα ητανε η αντιμετωπιση η δικια σας αν σας συνεβαινε το ιδιο ?
ζηταω αποψεις και μονο
στην αρχη ειπα να μην ασχοληθω καθως και ο χρονος μου ειναι πολυ περιορισμενος αλλα μου την εχει δωσει η συμπεριφορα καποιον ανθρωπον που δεν εκτιμησαν τους κοπους χρονων που εχω κανει για να αποκτησω αυτο το μηχανακι, και τελικα ειπα να το κυνηγησω!