Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από essel
Φίλε Γιώργο
Καλώς ήρθες στην παρέα μας...και καλά ταξίδια να έχεις
Πάντα στο διπλό και για τους ιμάντες θα σου πούν στο καράβι μην ανυσηχείς.Απλά φρόντισε να είναι κλειδωμένες οι βαλίτσες σου.Καλό θά είναι να έχεις ένα τάνκ μπάκ
που θα το έχεις μαζί σου με όλα τα απαραίτητα...
  
|
Λάθος μεγάλο!! Αν το πλοίο συναντησει θαλασσοταραχη η μοτο θα ''βουτηξει'' (πεσει) απο το διπλό σταντ όπου/όπως κι αν την εχεις δεμενη, με ζημιές μεγάλες και στην ιδια αλλα και στα παρευρισκόμενα οχηματα!! σημειωταίον οτι η ασφαλεια δεν καλυπτει οποιαδηποτε ζημια σε οποιοδηποτε γκαραζ πλοιου ανοικτου τυπου ¨η κλειστου, γκαραζ πολυκατοικιας, πυλωτη, πεζοδρ΄'ομιο κ.λ.π.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos
στο πλαινο και τη δενεις με εναν ιμαντα που ξεκιναει απο το σιδερο του μασπιε του συνοδηγου της αντιθετης πλευρας,περναει σφιχτα πανω απο τη σελα και δενει σε σταθερο σημειο που ειναι στην πλευρα του σταντ.
ελπιζω να εγινα κατανοητος! 
περνα να γραφτεις κι απ τα νεα μελη 
|
Σωστός ως προς το πλαγιο σταντ, αλλα δεν εξηγεις προς τα που θα γερνει η μοτο (οντας πανω στο πλαινο σταντ), προς τον ''μπουλμέ'' (τοιχο) του πλοίου ¨η προς την αντιθετη μεριά?
Η απαντηση ειναι ΠΑΝΤΑ προς τον ''μπουλμέ'' του πλοίου με δεσιμο όπως λεει ο Ντινόπουλος και επιπλέον με εναν ιμαντα απο την αντιθετη μεριά της μοτο που θα πιανει απο καποιο σταθερο σημειο της (σκελετο, μαρσπιέ οδηγου-ΠΟΤΕ συνοδηγου) και θα πηγαινει σε μια απο τις δεστρες των οχηματων στο πατωμα του γκαραζ του πλοίου!!! Αυτος ο δευτερος ιμαντας θα σφιχτει αρκετά (αν ειναι με καστανια ειναι το τελειο) ουτως ωστε να μαζεψει τα μποσικα του μπαλαντζαρισματος της μοτο, να την κρατάει πραγματικά ακουνητη και σε ακραια θάλασσα να μην σπασει το πλαινο σταντ!!!