View Single Post
  #23  
Παλιό 23-10-2011, 23:27
teacher Ο/Η teacher βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: Γλυφαδα
Μoto: bmw r100 gs 91, ducati 250, ducati 900 ssd, Aermacchi 350,
Μηνύματα: 203
Προεπιλογή Απάντηση: Αστοχια υλικου???

Ποιά είναι η άποψη μου ......
Αν κατάλαβα καλά το αμορτισέρ το ειχε επάνω η μηχανή οταν τήν αγόρασες ...
Τό αμορτισέρ ΑΥΤΟ της WP Δέν είναι γιά αυτην την μοτο. (κατά πάσα πιθανότητα )
Κατά πάσα πιθανότητα το ρεζερβουάρ του αμορτισέρ βρήκε στό υποπλαίσιο της μοτο μάλλων όταν θά έπεσες σε κάποια λακούβα η ανέβασες κάποιον ευτραφή και έπεσες σε λακούβα !!!
Το υποπλαίσιο στο σημείο εκείνο κάνει μία γωνία καί ειναι γενικά πολύ στενό.
Αυτός είναι καί ο λόγος πού στήν ίδια μηχανή που εχω καί εγώ (οχι dakar) έχω WP σκέτο χωρίς το ρεζερβουάρ του λαδιού .
Νά ξέρεις οτι ούτε την υδραυλική προφόρτηση δέν μπορώ να βάλω λόγω στενότητος χώρου... Εν αντιθέσει το ohlins δέν ειναι έτσι.
Παρατήρησε πόσο πιό στενό είναι το δικό του αμορτισέρ.
Τι κάνεις τώρα ?
1ον Αγοράζεις καινούργιο !!! (πολλά τα λευτά Αρη....... )
2ον Πάς Τασούλη και στο ιδιο αμορτισέρ αλλάζεις τον κορμό του καί βάζεις το σκέτο χωρίς δοχείο λαδιού . Αυτό εχω, ρώτα όμως αν γίνεται ....
3ον Από οτι ειδα κόπηκε μιά χαρά !!!
Ρώτα Τασούλη η κάποιον αλλο ειδικό αν μπορείς νά κολήσεις (φραγή) την δίοδο του λαδιού καί το ίδιο το αμορτισέρ να δουλεύει σάν να μην έχει το δοχείο . Πιθανόν να χρειαστεί κάποια μετατροπή εσωτερικά λογω δοχείου αζώτου .....
ΑΥΤΑΑΑΑΑ......
Πάντως πές μας γιά την εξελιξη , ενδιαφέρων θέμα......
Reply With Quote