View Single Post
  #32  
Παλιό 19-07-2009, 20:47
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Καρμπον η" Τιτανιο???

arka μια φιλική πρώτη-δευτέρα με έναν συνάδελφο (όχι ξένο) σε ανάλογο δρόμο που να μην έχει διασταυρώσεις, δεν είναι και τίποτα τόσο τρομερό

xene μου να το δώσεις να το οδηγήσει δεν θα βοηθήσει ακριβώς γιατί δεν βοηθά ούτε εσένα - υπάρχει και το placebo effect ότι αφού "πρέπει" να την κάνει να πάει καλύτερα, άρα την κάνει να πάει καλύτερα, πράγμα που υποβοηθιέται και από τον ήχο που είναι πιο "επιθετικός"

χωρίς να αρνούμαι υποχρεωτικά ότι ΠΑΕΙ καλύτερα (μπορεί και να πήρες κάνα δυο άλογα, αν και αμφιβάλλω πολύ, αν δεν μιλάμε για ολόσωμη - ίσως και να έχασες), λέω απλά ότι η "ιδέα" που μας δίνει δεν είναι πάντα η πραγματικότητα

κανονικά με αφόρετη έπρεπε να μετρηθείς σε όργανο (που είναι και κάτι που πρέπει να κάνει κανείς ΕΤΣΙ κι αλλιώς με κάθε βελτιωτική κίνηση), ή με την κομπογιανίτικη μέθοδο να βρεις έναν φίλο με ίδια μηχανή, να πάτε μια 1η-2α, να δείτε πως πάτε (πιθανά δεν πάτε μαζί λόγω διαφοράς και του στυλ του αναβάτη, αλλά και φυσικών χαρακτηριστικών σας - διαφορές βάρους πχ. -, διαφορά "στρωσίματος" του μοτέρ, αλλά και γιατί ποτέ ένα μοτέρ δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο με άλλο... βέβαια οι διαφορές θεωρητικά είναι μικρότερες του 5%... αλλά 5% σε 3.4" = σχεδόν 2 δέκατα = αρκετό)

...και μετά με τον ίδιο φίλο με την ίδια μηχανή ως "αντίπαλο" να το ξανακάνετε

αν δεις διαφορά εκεί τότε οκ κάτι έγινε

όπως θα επιβεβαιώσουν και οι μηχανικοί/μηχανολόγοι μας (και ο George που συνήθως λέμε τα αντίθετα) η σκέτη εξάτμιση, χωρίς λαιμούς και χωρίς αντίστοιχη προσαρμογή στην "εισπνοή" αλλά και στον "εγκέφαλο", συνήθως κάνει μόνο φασαρία... βέβαια πολλές φορές αρκεί μόνο αυτό
Reply With Quote