View Single Post
  #4  
Παλιό 25-10-2011, 01:56
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή Απάντηση: Power commander V σε GS1200 του 2007???

το ξερω οτι καταργουνται. για να καταργηθουν ομως πρεπει να αποσυνδεθουν απο την φυσα τους.
Ρωταω αν στις αδειες πλεον φυσες, τοποθετουνται O2 eliminators ετσι ωστε να μην αναβει το check.
Εσενα αναβει τιποτα? πιο pc εχεις? το 3 η το 5?

Το πρωτο ερωτημα το απαντησα μονος μου πριν λιγο.
Κατεβασα τους χαρτες που δινει η dynojet κ εκανα συγκρισεις.
Ηταν οπως το φανταστηκα. Εχει δυο ξεχωριστους χαρτες. Εναν για τον ενα κυλινδρο κ εναν για τον αλλο.

Θα μου πεις, "κ τι μας νοιαζει εμας"...
Δυστυχως αυτο περιπλεκει τα πραγματα οσον αφορα το σωστο προγραμματισμο της μηχανης.
Κ αλλες μηχανες εχουν δυο κυλινδρους αλλα δουλευουν με εναν λαμδα (tdm-vstrom-er6-ninza250κλπ).
Συνεπως δεν χρειαζομαστε εναν μοναχα καυσαναλυτη αλλα δυο (εγω δυστυχως εχω μονο εναν μονό)!
Αυτο ουσιαστικα μας σπρωχνει στην αμερικανικη αγορα των harley davidson που διαθετουν ειδικα για αυτους καυσαναλυτες με δυο λαμδα ετσι ωστε ναι μεν να δουλευουν παραλληλα οι δυο κυλινδροι αλλα να δουλευουν ανεξαρτητα μεταξυ τους κ αρμονικα.

Μυριζομαι μπλεξιμο...
Reply With Quote