Γεωργιε,
θα σε παω τμημα - τμημα του ποστ σου για να σου εξηγησω κάποια πράγματα!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
Συνονοματε Γιωργο,
Στο VIM10 στην Ουγγαρια εκανα κοντα 3000 χλμ με μεση ταχητητα πανω απο 140 χλμ (μεση ε? με 190+ σε αρκετες περιπτωσεις). Γυρισα εκανα αλλες 2000 χλμ και μετα αλλαξα λαδια-φιλτρο και το λαδι που εβγαλα ηταν σχεδον οσο εβαλα! Ανεπαισθητη ηταν η αλλαγη της σταθμης στο τζαμακι.
|
Αν μετραγες το λαδι που έλειπε θα το εβρισκες κάπου στα 150-200ml συμφωνα με αυτο που περιγράφεις! Όπως και να το κανεις ειναι μεν μια μικρη ανεπαισθητη κατανάλωση αλλα κατανάλωση δε!!!!! Αν τα ιδια χιλιόμετρα τα εγραφες στην Ελλαδα με τους 40 βαθμους και με τις ταχυτητες που περιγράφεις θα ηταν παραπανω, ειδικα αν χρησιμοποιεις 100% συνθετικό λαδι όπως εγ'ω!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
Οσο αφορα τον .. πουσαρισμενο κινητηρα. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΟΥΣΑΡΙΣΜΑ! 90 ιππους στο λιτρο! Το ιμπρεζα που περιγραφεις εχει 300 ιππους απο 2,5 λιτρα (120 ιππους/λιτρο) και δεν συζηταμε για φτιαξιματα! Ασε που ο κινητηρας των 2,5 λιτρων του ιμπρεζα κουβαλαει 1,5 τονο ενω του GS ουτε 450 κιλα !
|
Μην κρινεις μονον απο την ειδικη ισχυ ιππους/λιτρο δεν ειναι μονον αυτο που συνηγορεί στην κατανάλωση λαδιού!! Το συμαντικότερο ειναι η αερόψυξη η οποια για να ειναι αποτελεσματικη και να ψυχει τον κινητηρα οι ανοχες πιστονιου-κυλινδρου και η σχεση ελατηρίων-πιστονιού-κυλινδρου ειναι 4 φορες μεγαλυτερη απο οτι σε ενα υδρόψυκτο!!! Στο Βαραντερο το normal διακενο πιστονιου – κυλινδρου είναι απο 0,020-0,060mm με οριο σερβις τα 0,200mm ενω στο GS 1150 π.χ. εχει 0,12mm τιμη διακενου δηλαδη 2 φορες μεγαλυτερο απο την μεγαλυτερη επιτρεπόμενη τιμη του Βαραντερο.
Ο boxer λοιπόν είναι αερόψυκτος και ως τέτοιος ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να καταναλώνει λαδι διότι διαφορετικά θα ''κόλλαγε'' για ψηλου πήδημα!!
Η ειδοποιός διαφορά ενος αερόψυκτου απο έναν υδρόψυκτο περα απο τον τρόπο ψυξης (νερο-αέρας) είναι οι ανοχές των μετάλλων σε κουζινέτα και οποιοδήποτε σημειο τριβής και κυρίως στα κυλινδροπίστονα!!!! Ενας αερόψυκτος όπως προείπα έχει 4 φορές μεγαλυτερα διακενα απο έναν υδρόψυκτο σε αυτο το σημείο διοτι οι διαστολές των μετάλλων του είναι τεράστιες κι απότομες μιας και δεν υπάρχει το νερό για να κρατάει μια σταθερη θερμοκρασία!!! Οταν κινειται ο αερόψυκτος στην πόλη μεσα στην κινηση και μετα βγαινει στην παραλιακη οι μεταβολές στην θερμοκρασια του κινητήρα μπορει να φτάσει και το +200%!! Σε μια τέτοια περίπτωση, διαστολή και αποτομη συστολή ¨η το αντίθετο συνεπάγεται κατανάλωση λαδιου!!!
Το Subaru WRX αν και υδρόψυκτο δεν καιει το λαδι του λογω ίππων αλλα λογω μειωμένων τριβών που ΠΡΕΠΕΙ να εχει για να βγάλει αυτους τους 300 ίππους!! Αν ειχε ‘’σφχτα’’ διάκενα όπως ενα οποιοδηποτε πολιτικό αυτοκινητο θα ειχε περισσότερες τριβες κι ως εκ τουτου απώλειες στην ιπποδυναμη! Ετσι ο κατασκευαστής του χαλαρωσε τις ανοχες στα τριβόμενα μερη για να ελαττώσει αυτές τις τριβές, να παρει οση ιπποδυναμη/ροπη ηθελε κι ας καιει λιγο εως αρκετό λαδι!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
Το προβλημα του πλαγιου σταντ υπηρχε απο το 1990 ως το 1998 !!!!! 8 χρονια τους πηρε να το βελτιωσουν???? Να χαρω RnD τμημα!
|
Μιλάμε για ευρωπαίους οι οποίοι αντιδρουν πολυ αργοτερα εν συγκρισει με τους Γιαπωνέζους, ειναι θεμα φιλοσοφίας και κουλτουρας!!! Ενω στο ‘’Κ’’ το διόρθωσαν μεσα σε ενα χρόνο (διότι πιστευαν στις πωλησεις του, που ποτέ δεν ηρθαν στο τέλος) στο GS το αφησαν για την επόμενη δεκαετία!!!
Οταν όμως οι Γερμανοι συνέλαβαν οτι οι Γιαπωνεζοι εχουν κλεισει πολλες ευρωπαικες εταιρείες με την αξιοπιστία των οχηματων τους αρχισαν κι αυτοι να βελτιωνονται σε καποιους τομεις! Στην GS π.χ βελτιωσαν αυτο που συζητάμε εδω, αλλα και την ταπα των λαδιων στο δεξιο κυλινδρο που δακρυζε μετα τα 140κμ και λερωνε τα παντελονια μου διότι απλα δεν ηταν βιδωτή αλλα........κουμπωτή!!!!!!! Τι είπες? Ειπαμε χαρακτηρας!!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
Μπορει να γινομαι κακος, αλλα πιστευω οτι πρεπει να εχουμε μεγαλυτερες απαιτησεις απο τα προιοντα που αγοραζουμε (εναντι πολλων χιλιαδων ευρω)!!!!
|
γιωργη όποιος αγοράζει GSειναι γνωστες όλων αυτων, κι αν δεν ειναι ΟΛΟΙ γνωστες ειναι οι περισσότεροι. Αλλα αυτο τους αρέσει, αυτο αγοράζουν κι αυτο θα αγόραζαν μακαρι να δουλευαν νυχθημερόν για χρόνια!!!!