Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Ο boxer λοιπόν είναι αερόψυκτος και ως τέτοιος ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να καταναλώνει λαδι διότι διαφορετικά θα ''κόλλαγε'' για ψηλου πήδημα!!
Η ειδοποιός διαφορά ενος αερόψυκτου απο έναν υδρόψυκτο περα απο τον τρόπο ψυξης (νερο-αέρας) είναι οι ανοχές των μετάλλων σε κουζινέτα και οποιοδήποτε σημειο τριβής και κυρίως στα κυλινδροπίστονα!!!! Ενας αερόψυκτος όπως προείπα έχει 4 φορές μεγαλυτερα διακενα απο έναν υδρόψυκτο σε αυτο το σημείο διοτι οι διαστολές των μετάλλων του είναι τεράστιες κι απότομες μιας και δεν υπάρχει το νερό για να κρατάει μια σταθερη θερμοκρασία!!! Οταν κινειται ο αερόψυκτος στην πόλη μεσα στην κινηση και μετα βγαινει στην παραλιακη οι μεταβολές στην θερμοκρασια του κινητήρα μπορει να φτάσει και το +200%!! Σε μια τέτοια περίπτωση, διαστολή και αποτομη συστολή ¨η το αντίθετο συνεπάγεται κατανάλωση λαδιου!!!
|
Υπαρχει καποιο σημαντικο πλεονεκτημα του αεροψυκτου μποξερ που να δικαιολογει την υπαρξη του το 2009 παρα των προφανων του "ιδιαιτεροτητων" ???
(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει)
(Καταναλωνει πολυ λαδι)
(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη)
(εχει θεματα στεγανωτητας)
(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)
(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)