Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Οπως προειπαν και συμφορουμιτες παραπανω...
Για να χαλασει το σπειρωμα οι μονοι τροποι ειναι ειτε να το στραβοβιδωσε οποιος αλλαξε τα μπουζι,ειτε να το ξεβιδωσε με "καυτη" την κεφαλη κ να τραβηξαν τα σπειρωματα ειτε να ηταν τοσο στοκος και οταν τα βιδωσε να κλωτσησε το στειρωμα απο υπερβολικη δυναμη στο σφιξιμο....
Μου ειχε τυχει μια παρομοια περιπτωση σε Renault 5 Turbo και η επισκευη εγινε χωρις καν να αφαιρεσουμε την κεφαλη απο το μοτερ (το συγκεκριμενο καπακι ειναι αλουμινιου)
Δεν θυμαμαι ακριβως πως το επισκευασε ο μηχανουργος που ηρθε στο συνεργειο αλλα η επισκευη ηταν πληρως επιτυχημενη και δεν υπηρχε θεμα κανενα.
Οσο για τις πιεσεις που σου λενε στο μαμα συνεργειο ειναι κουραφεξαλα....
Εχει πιεσεις αλλα δηλαδη τι πρεπει να πουμε για το Τurbo που ολοι ξερουμε ποσες παραπανω πιεσεις εχει και δεν ειχε προβλημα κανενα;;;;
Το συγκεκριμενο μοτερ δουλευε αψογα για 4 χρονια μεχρι που ο ιδιοκτητης του πουλησε το αυτοκινητο......
Ψαξου φιλαρακι σιγουρα καποιος μαγκας μηχανουργος θα στο επισκευασει με κοστος τουλαχιστον 40% μικροτερο (για να μην σουπω πως δεν πιστευω να σου παρει πανω απο 100-150€)
Βασικο οτι εργασια γινει να χρησιμοποιθει παρα πολυ γρασο για να μην επιτρεψει σε ρινισματα να μπουν στον κυλυνδρο και μετα να πεσει πολυ καλο καθαρισμα του κυλινδρου με βενζινη (που θα διαλυσει τυχον γρασο με ρινισματα που θα εχουν πεσει μεσα) και απειρο φυσημα του κυλινδρου με αερα για να διωξει οτι μπορει να εχει παραμεινει μεσα
|