View Single Post
  #9  
Παλιό 08-11-2011, 00:36
I.K Ο/Η I.K βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 50
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιτα, εχεις δικιο για το οτι ειναι ελασσονος σημασιας το ποιος φταιει απλα το συζηταμε για να μην ξανασυμβει ουτε σε εσενα ουτε σε κανεναν αλλον.
Το μπουζι οποιουδηποτε οχηματος και σε οποιαδηποτε κεφαλη σφιγγεται κατα τα 2/4 της στροφης (μιση στροφη) απο οταν ''καθησει'' η ροδελα του -βιδωνοντας το με το χερι - πανω στο ''δοντι'' στοπ που εχει το σπειρωμα στο κατω μερος του, τοτε βαζεις το μπουζοκλειδο και το στριβεις μιση στροφη.
Αυτο ειτε ειναι κρυος ο κινητηρας ειτε ζεστος.
Αν ομως το στριψεις παραπανω τοτε το σπειρωμα του μπουζιου (ατσαλι) με το σπειρωμα της κεφαλης (ατσαλι επισης αλλα και κραμα αλουμινιου σε καποιες κατασκευες) με τις θερμοκρασιες των 600 βαθμων που αναπτυσσονται εκει και μετα απο παροδο 25000κμ(!!!) και ΜΟΝΟΝ σε αυτην την περιπτωση, γινονται ΕΝΑ. Ετσι κατα το ξεσφιγμα για την αλλαγη του μπουζι το σκληροτερο σπειρωμα (μπουζι) περνει μαζι του το μαλακοτερο!!!
Δεν ειναι θεμα υλικου μουφας κεφαλης ουτε θεμα BMW, ειναι θεμα χεριου επισκευαστή. Εξάλλου καμια εταρεια δεν χρησιμοποιει σε αυτο το σημειο καλυτερο υλικο απο την άλλη διοτι απλα οι λυσεις ειναι μονον τρεις....
  1. μουφα απο ατσαλι ¨η
  2. μουφα απο κραματα αλουμινιου ¨η
  3. σπειρωμα πανω στο μεταλλο της κεφαλης.
Αιτια μομφης στην ''μαμα'' θα ητο αν το σπειρωμα του μπουζι δεν αποτελει ξεχωριστο κομματι (μουφα) απο οποιοδηποτε υλικο κι αν ειναι παρα ειναι ενιαιο (Νο 3) με την κεφαλη. Δλδ χρησιμοποιει το μεταλλο της κεφαλης με καποια ισως ιδιαιτερη σκληρυνση σε αυτο το σημειο.......τοτε ΝΑΙ δικαιουσαι να φωναζεις περι ποιοτητας των 15000ε. Αλλα δεν νομιζω.......
Γιαυτο και ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες προτινουν συγκεκριμενες ροπες δυναμης σφιξης. Μαλιστα για τον ιδιο τυπο μπουζι ο ενας λεει 1 κιλο και ο άλλος λεει 2,5 κιλα....ακριβως διοτι αλλο υλικο μουφας ¨η μεθοδο χρησιμοποιει ο ενας στην κεφαλη του κι αλλο ο άλλος.
Αυτο στο λεω για να ξερεις την επομενη φορα.......κι οχι για το ποιος φταιει.

Η επισκευη ειναι η πιο συμφερουσα λυση, δεν ειναι φτηνη αλλα δεν στοιχιζει και 1500ε.......
Εκει στα βορεια εχω ακουσει οτι υπαρχουν καλα μηχανουργεια γιαυτες τις περιπτωσεις...μονον κοιτα να την βγαλεις την κεφαλη και να την επισκευασεις κι οχι να το κανεις με την κεφαλη επανω στον κυλινδρο, αν δεν θελεις να κλαις μετα απο αλλα 5000κμ!!!
Συμβουλη μου επισης ειναι να βγαλει την παλια μουφα και να σου φτιαξει καινουρια και να τοποθετησει επανω στην κεφαλη κι οχι να σου φρεζαρει/επισκευασει την παλια. Διοτι στην δευτερη περιπτωση αν αντι για 2/4 την σφιξει καποιος 2,3/4 τοτε θα ξαναεχεις τα ιδια προβληματα.
Αν ομως η κεφαλη υπαγεται στην περιπτωση 3 πιο πανω εκει υπαρχει προβλημα στην επισκευη της....
Κατ'αρχήν να σε ευχαριστήσω για τις χρήσιμες πληροφορίες και γνώσεις σου που παραθέτεις. Απλά με βάση αυτά που αναφέρεις, έχω κάποια στοιχεία για την περίπτωσή μου που πάλι δε μου "βγαίνουν τα νούμερα".

1) Δεν ξεβίδωσα το μπουζί εγώ, για να "ανακατέψω" τα μέταλλα από τα σπειρώματα, αλλά μου πετάχτηκε σε πορεία.

2) Όταν άνοιξα το καπάκι της κεφαλής, είδα ότι είχε κάτι σαν μούφα επάνω, οπότε δεν "υπάγομαι" στην τρίτη περίπτωση, με σπείρωμα απ'ευθείας στην κεφαλή. Αυτό όμως καθιστά ακόμη πιο ύποπτη τη θέση της αντιπροσωπείας που μου είπε μεν φέρε να το δω, αλλά το πιθανότερο είναι να μην επιδιορθώνεται κι ότι δεν γίνεται με μούφα σε καμία περίπτωση αλλά να χρειαστεί αντικατάσταση. Άφησαν ένα πολύ-πολύ μικρό ενδεχόμενο για δημιουργία σπειρώματος στο ήδη "τραυματισμένο" σπείρωμα αν αυτό δεν έχει μεγάλη φθορά. Πήρα την απάντησή μου μόνος μου όμως, όταν διαπίστωσα ότι λείπει το μισό από αυτό.

Last edited by I.K; 08-11-2011 at 00:38.
Reply With Quote