View Single Post
  #7  
Παλιό 08-11-2011, 16:45
Markas Ο/Η Markas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: BMW F800GS, Yamaha WR250R
Μηνύματα: 1,358
Προεπιλογή Απάντηση: Markas & yns παρουσιάζουν: Ορεινή Έρημος, 21-22 Μαΐου 2

Το setup της γριζόμαυρης μηχανής λοιπόν:
Δύο πλαϊνά σαμάρια με μισή επέκταση (φουλ θα ήταν 40+40 λίτρα αλλά δε χρειάστηκε) και η μπαγκαζιέρα της Kappa χωρητικότητας 53 λίτρων. Πάνω στα σαμάρια αριστερά δέθηκαν με ελαστικούς ιμάντες τα δύο αυτοφουσκώμενα υποστρώματα ενώ δεξιά η σκηνή. Η σκηνή μπήκε πρώτα μέσα σε άλλη αρκετά μεγαλύτερη τσάντα μιας και η αυθεντική τσάντα της είχε σκιστεί και μπαλωθεί αλλά υπήρχε ο φόβος. Το τανκ μπαγκ μου κατασκευής BMW είχε πάθει αδικαιολόγητη ζημιά και δε μπορούσα να το πάρω έτσι όπως ήτανε, οπότε όλα πήγαν πίσω.
Τι φορτώσαμε; Μην ξεχνάτε πως ήμασταν δύο άτομα, οπότε όλα επί δύο! Μια αλλαξιά κάλτσες και εσώρουχα, μία φόρμα πάνω και κάτω μέρος, έξτρα παντελόνι και μπλούζα ισοθερμική, είδη προσωπικής υγιεινής, δύο πολυεργαλεία με μαχαίρι, κουτάλι και πιρούνι, φιδάκια για κουνούπια, προσάναμμα, υπνόσακοι, χάρτης. Για φαγητό πήραμε αλουμινόχαρτο για να τυλίξουμε τις πατάτες (καλοπλυμένες και σαπουνισμένες, καμιά 10ρια), τρία σακουλάκια φουντουκοσταφίδες, πιάτα πλαστικά, ποτήρια φραπέ, μερικές τονοσαλάτες κονσέρβα, τυρί, ελιές, ψωμί, δυόμισι κιλά πασέτες κατεψυγμένες για να αντέξουν και 3 μπουκάλια 1,5 λίτρου ημικατεψυγμένα. Τα νερά, το τυρί και το κρέας μπήκαν όλα μαζί σε μία ισοθερμική τσάντα (μαζί με 3 παγοκυψέλες) που έκανε μάλιστα εξαιρετική δουλειά!
Α, τελευταία στιγμή πετάχτηκα και δανείστηκα ένα πτυσσόμενο φτυάρι από το φίλο Papaduck για την περίπτωση που συναντούσαμε χιόνι (το πιο πιθανό).

Παρατηρήσεις:
1. Αν υπήρχε υποψία βροχής θα παίρναμε και τα αδιάβροχά μας, οπότε θα έπρεπε να προεκτείνουμε και άλλο τα σαμάρια. Επίσης θα παίρναμε κάποιο μουσαμά να σκεπάσουμε τη σκηνή μιας και έχω αμφιβολίες για το πόσο αδιάβροχη είναι.
2. Τα υποστρώματα και η σκηνή δεν επιβαρύνανε πολύ τα σαμάρια γιατί στηρίζονταν εν μέρει στα κάγκελα με τους ιμάντες. Σε άλλη μηχανή ή άλλα κάγκελα ίσως δε δουλέψει το συγκεκριμένο στήσιμο.
3. Ο συνεπιβάτης είχε άφθονο χώρο όταν ήταν πάνω στη μηχανή και γενικά ελάχιστα ενοχλήθηκε, πράγμα βασικό όταν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε δύσκολες συνθήκες.
4. Τα σαμάρια είχαν δεθεί αρκετά σταθερά με ιμάντες, έτσι ώστε ακόμα και αν ξεκολλούσαν μεταξύ τους να έμεναν στη θέση τους.
Reply With Quote